sadzer Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 Panowie szukam napinacza hydraulicznego pod 2.0 alt 96 kW i nie mogę nic znaleźć. W hurtowniach proponują mi napinacz firmy SWAG
rybus85 Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 Nie musisz zakładać hydraulicznego. Ja zmieniłem na zwykły(zresztą nie wiedziałem o tym przy kupnie,wyszło przy robocie).
quattro87 Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 Znalazłem kilka zestawów z Inter Cars (nie wiem czy oni nie mają wygórowanych cen, bo części, o których pisze error są o wiele droższe u nich). Zestaw 1: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3235223118310-EVR56364712-O18398-rozrzad-kpl-+pasek--rolka--pompa-cieczy.htmlrazem 616 zł. lub Zestaw 2: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3219211418200-CT_909_K10-O18398-rozrzad-kpl-+pasek--rolka.html+ http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3021303317180-FE24358-O18398-pompa-cieczy-chlodzacej.html razem 550zł. Który jest lepszy? W ogóle nadają się te zestawy, czy lipa straszna? A może polecicie coś z tego Inter Carsu? Byłbym wdzięczny. Jeśli chodzi o części zgłoś się do dzika z forum, dobierze Ci dobry zestaw. Ja od niego brałem, części bardzo dobrej firmy. A co do wymiany to ja zapłaciłem za wymianę rozrządu + świece + uszczelka pod pokrywą zaworów + tarcze/klocki tył = 500zł Nie daj się naciągnąć
.Spirit Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Opublikowano 22 Maja 2015 (edytowane) @quattro87: Trochę za późno napisałeś. Akurat 19-ego samochód stał już u mechanika .Kupiłem taki zestaw:Pasek: Continental Contitech CT909 150Z 121,73 złNapinacz hydrauliczny: SNR GT357.43 228.74 złRolki: SNR GT357.48 186,58 złPompa wody: HEPU P545 z metalowym wirnikiem : 220,10 złZa całość części zapłaciłem 600 zł (bez 5 zł chyba). Wyżej podałem ceny ze strony internetowej, ale gość w sklepie jakoś pokombinował i wyszło tyle co napisałem. Nie mam już faktury a nie pamiętam konkretnych cen.Do tego mechanik 250 zł, czyli całość 850 zł. Edytowane 22 Maja 2015 przez .Spirit
vip187 Opublikowano 5 Marca 2019 Opublikowano 5 Marca 2019 Czy przy wymianie rozrzadu trzeba wyjezdzac całym przodem czy da się to odsunąć lekko popuszczajac na śrubach ? Bo jeśli całym przodem to co z chlodnica od klimy trzeba spuścić czynnik?
MaTeo85 Opublikowano 5 Marca 2019 Opublikowano 5 Marca 2019 12 minut temu, vip187 napisał: Czy przy wymianie rozrzadu trzeba wyjezdzac całym przodem czy da się to odsunąć lekko popuszczajac na śrubach ? Bo jeśli całym przodem to co z chlodnica od klimy trzeba spuścić czynnik? Do rozrzadu w ALT zderzak odchyla się w tak zwaną pozycję serwisową i nie rozpina się węży od klimatyzacji czyli nie trzeba spuszczać czynnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się