Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prośba o analizę logów AFN


tommyy

Rekomendowane odpowiedzi

Po polsku statyczne 01. druga kolumna, auto rozgrzane i wszystkie odbiorniki pradu wyłaczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po polsku statyczne 01. druga kolumna, auto rozgrzane i wszystkie odbiorniki pradu wyłaczone.

Dzięki za podpowiedź.

Jaka ma być wartość ustawiona?? Jaką zalecacie i co ona zmienia??

Ma być miedzy 3-9?? I starać się ustawić na około 3??

Edytowane przez tommyy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie ok 3.2 im wartość wieksza dawka jest mniejsza i przy ok 4 auto jest ospałe ale oszczędne i miekko pracuje. Im niższa wartość dawka większa a auto zrywniejsze i delikatnie twardziej pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

sorki za długa przerwę ale nie miałem czasu...

Wstawiam logi wszystkie statyczne - i w między czasie musiałem zregenerować turbo :(

STATYCZNE:
Jeżeli można to rzućcie okiem i proszę o opinie, czy wszystko pasuje :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze statycznych wiele sie nie zobaczy, N75 i N18 działają, dawke paliwa masz ubogą bo ok 4,0 mógł bys potestować i zejsc na 3.0, zrób dynamiczne 3,7,8,10,11, i BS 00

Co do regeneracji to podaj cene porównamy z warszawskimi stawkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki, postaram się zrobić

Regeneracja turbo 800,00 zł z nową gruszką - gwarancja rok czasu.

Diagnoza zapieczone kierownice, zastana

gruszka rozwalane łopatki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli cena ogólnopolska to 800zł i rok gwarancji bez limitu kilometrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grupy które logowałeś nie obrazują praktycznie nic czyli robiłes nie te grupy które potrzeba. Z tego co wstawiłes to przepływka mierzy złe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grupy które logowałeś nie obrazują praktycznie nic czyli robiłes nie te grupy które potrzeba. Z tego co wstawiłes to przepływka mierzy złe.

Czyli mam zrobić MB 3,7,8,10,11 ??

BS 000 nie mogę zrobić bo wywala ERROR ? Co może być nie tak ??

Edytowane przez tommyy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Statycznie, 0,1,3,7,8,10,13

Bs 00,3,11

Dynamicznie 3,7,8,10,11,13

Dlaczego 00 bs nie idzie nie wiem, tdi timing się uruchamia ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TIMING się uruchamia...

BS robić statycznie czy dynamicznie ?

Statycznie robić MB i dynamicznie robić MB ??

Edytowane przez tommyy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli musisz zacząc od przeczytania tego wątku, wszystko jest opisane krok po kroku http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-tdi-aktualizacja-20-viii-2012/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli musisz zacząc od przeczytania tego wątku, wszystko jest opisane krok po kroku http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-tdi-aktualizacja-20-viii-2012/

Czyli dla pewności :

MB statycznie i dynamicznie - te bloki które podałeś, oraz BS statycznie i powinno być oki ??

Sorki za zawracanie gitary ale to moje pierwsze logi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyśliłem sie :) jesli zrobisz tak jak napisałes bedzie ok, niektórzy chcą wiecej grup ale ja robie te które ci podałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka za mało mierzy a dodatkowo daje niskie ograniczenie dymienia (spróbuj przeczyścić) turbo późno wstaje i ogólnie nie domaga albo kierownice sie zacinają albo nieszczelność podcisnienia, dawka paliwa 3.0 czyli ok, korekcje ok, kąt wtrysku ok 57 czyli ok, egr działa, N75 tez działa i kierownice nie stoją dęba.

Ogolnie problem jest z przepływką i turbiną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka za mało mierzy a dodatkowo daje niskie ograniczenie dymienia (spróbuj przeczyścić) turbo późno wstaje i ogólnie nie domaga albo kierownice sie zacinają albo nieszczelność podcisnienia, dawka paliwa 3.0 czyli ok, korekcje ok, kąt wtrysku ok 57 czyli ok, egr działa, N75 tez działa i kierownice nie stoją dęba.

Ogolnie problem jest z przepływką i turbiną

Dziwne bo turbo po regeneracji :( Zobaczę na nieszczelności - gdzie ich szukać ?

Przepływkę przeczyszczę i zobaczymy co będzie dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na całym dolocie i układzie podciśnienia. Turbo miałes regenerowane ale sterowania zapewne nikt nie sprawdzał czyli ktos bez pojecia oddał turbo do regeneracji a problem lezał w zupełnie czyms innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...