Boosman Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 (edytowane) Witam panowie. Mam taki problem ze stuka mi co na nierównościach i co to moze byc .Jeden mechanik mowi ze przekladnia a drugi ze luz na amorach.Mam zawieszenie gwintowane mts rok i faktycznie gdy auto sie podniesienie na lewarku i porusze kolem do góry i na dol to amortyzator sie ugina jakis cm czy tak moze byc . ? A i słychać stuki na postoju przy krotkich ruchach kierownicą. POMOCY Edytowane 12 Maja 2015 przez Boosman
Boosman Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Opublikowano 12 Maja 2015 Taki efekt by byl? mechanicy mowili ze sa okey.a przekladnia by to mogla byc ?
Kazek 1.9 Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Przekładnia też wchodzi w gre ale ja obstawiam wachacze i końcówki drążków Najlepiej jak ktos będzie kręcił kierą i sam zobaczysz gdzie ci stuka
Boosman Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Opublikowano 12 Maja 2015 I tez skrzypi przy skręcaniu kierownicą tak jak by guma o gumę
Kazek 1.9 Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Jeżeli skrzypi to możesz mieć pozacierane amory ale wtedy na postoju by nie skrzypiało ... hmmm może faktycznie to przekładnia .. nagraj filmik i wrzuć go tutaj
Boosman Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Opublikowano 12 Maja 2015 Ale gwint ma rok i by byly zatarte. A ten luz na amorach czemu taki
RumJanek Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Tez mam podobnie, powiedz czy to gluche sluki czy metaliczne? Jak zachowuje sie samochod na nierownosciach czy wjezdzajac na kraweznik? Kiedy stuka najbardziej/najglosniej? Czy masz tak ze biorac ostry promien zaeracania, czujesz niekontrolowany unik samochodu? - bo sa dwie opcje: nad amorami te gumowe poduszki lub przekladnia - co czesto pada zwlaszcza jak juz przelatales z 200-250k km. Wyslano z i9305
Boosman Opublikowano 25 Maja 2015 Autor Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) Własnie jeden mówi ze przekladnie a drugi nie wie. Mam 250tys. Stuki takie głuche nie metaliczne , tak jakby np. końcówka drązka , ale nie słychać tego na dziurach tylko np. na kamienistej drodze . I wydaje mi sie że jak jest zimny to głosniej , a jak sie troche przejedzie to ciszej stuka Na nierównościach ciezko ocenić bo mam opony 225/45/17 wiec pływa na koleinach Było na podnośniku - podnosili koło do góry ( lewe przednie) i własnie delikatnie sie rusza góra dół , tak jak by na spręzynie był luz bo to gwint - no ale moim zdaniem jak auto siądze to tego nie bedzie Było na ścieżce dniagnostycznej , dolny ''banan'' miał luz, wymieniony na nowy , a stukanie dalej jest Edytowane 25 Maja 2015 przez Boosman
RumJanek Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 (edytowane) Stuki takie głuche nie metaliczne , tak jakby np. końcówka drązka , ale nie słychać tego na dziurach tylko np. na kamienistej drodze . Było na ścieżce dniagnostycznej , dolny ''banan'' miał luz, wymieniony na nowy , a stukanie dalej jest Zdziwisz sie jesli odkryjesz ze zacznie za chwile stukac coraz bardziej a pozniej ruszac kierownica, potem odkryja diagnosci ze to nie zawieszenie a uklad kierowniczy bije.....Bylem u dwoch diagnostow, jeden nie potrafil powiedziec co to jest i nie wzial kasy, drugi trzepal i szarpal auto z 15min, potem przejechalismy sie i mowi ze to listwa bo bszystkie tulejki i laczniki nie maja luzu. Wzial za to 20,- i mowi ze chwile z tym jeszcze moge jezdzic ale jak juz sie zaczelo, to dalej posypie sie i w koncu pewno rozleci. No nic, bede s, ukal pewnej regenerowanej listwy, chyba ze ma ktos pewna na zbyciu, najlepiej z rozbiorki anglika chyba ze nie ma to znaczenia i kazda podejdzie. Sent from S 9305i Edytowane 5 Czerwca 2015 przez RumJanek
Boosman Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2015 Czyli obstawiasz że przekładnia ? co polecacie regenerowana czy nowa ? moze z anglika
audiaudi Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 (edytowane) Przekładnia, jak coś mam dobry zakład, gdzie regenerują. Edytowane 5 Czerwca 2015 przez audiaudi
RumJanek Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Czyli obstawiasz że przekładnia ? co polecacie regenerowana czy nowa ? moze z anglika Nowa kosztuje krocie, regenerowane 0,7-1k + oddajesz swoja, zazwyczaj masz 2 lata gwarancji bez limitu km. Anglik jak sie trafi, moze byc ok, ale wiekszosc tych aut ma juz nalatane z 200kkm. Tutaj sie nie wypowiem co lepiej, odpowiedz chyba znasz... Sent from S 9305i
Boosman Opublikowano 6 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2015 no to załatwiam regenerowana mam nadzieje że to to
RumJanek Opublikowano 7 Czerwca 2015 Opublikowano 7 Czerwca 2015 no to załatwiam regenerowana mam nadzieje że to to Jedz najpierw na diagnostyke i niech ci to potwierdza na 100% z sugestia zeby sprawdzili ci luzy na maglownicy. Ja magikiem nie jestem ale to co pozostalo, to maglownice sprawdzic.
Boosman Opublikowano 7 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2015 byłem pytałem czy przekładania jest okey ,to usłyszałem '' okey na 100%'' i stwierdzili ze dolny banan , banan wymieniony a stuka dalej
RumJanek Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 No to ja bezsilny juz jestem na odleglosc, podjedz moze do ktoregos z kolegow tutaj i niech ci sprawdza, sadze ze to bedzie najlepsze wyjscie. Ja wiem ze w moim przypadku jest to maglownica, tez wszystko zostalo sprawdzane i wymienione, tyle ze trafilem na takiego diagnoste ktory znal sie na rzeczy i powiedzial co jest naprawde. No nic, powodzenia i obys trafil na kogos kto pomoze Tobie z problemem Sent from S 9305i
Tobike Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Jak auto stoi na kołach złap jedną ręką za oponę a drugą za wahacze górne i szarp zdecydowanie kołem, powinieneś wyczuć luzy jeśli są.
Rekomendowane odpowiedzi