Goffer3 Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Panowie, nie mam więcej pomysłów więc proszę was o pomoc. Ciągle mam błąd P2563 - czujnik położenia nastawnika ciśnienia doładowania - brak sygnału. Wymieniłem: - turbinę na nową (od wersji 170 KM) , błąd jest nadal, taki sam jak na starej turbinie (140 KM) - "gruszkę" - aktuator, zawór podciśnienia turbiny z elektroniką, część nowa, oryginalna, Nr części SMK306018; oczywiście zrobiona adaptacja, błąd jest nadal - zawór ciśnienia turbiny / konwerter. Nr części 8K0906627 - elektryk sprawdził wiązkę turbiny, bez zastrzeżeń Co jeszcze mogę sprawdzić?
SL@YD Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udało się ustalić przyczynę, mam to samo z A3 juź zabrakło pomysłów, dzięki za kaźdą podpowiedź
edraven Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Czy problem nie pojawia się tylko bezpośrednio po wciśnięciu pedału hamulca po do hamowaniu np przed światłami? Pytam bo mieliśmy podobny problem i wymiana gruchy nic nie dala. Problem wynikał z odbierania podciśnienia przez serwo hamulca z siłowników przy turbo. Rozłożenie wezy podciśnienia i ponowny montaż wyeliminował problem. Wiem ze malo konkretna informacja ale tak wyglądała "naprawa" . Warto zapsikac Kontakt sprayem wtyczki od czujników związanych z podciśnieniem.
robertps Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 (edytowane) Mam ten sam problem/ błąd przejrzałem dziś wężyki od podciśnienia i jeden był uszkodzony wymieniłem na trochę inny (średnica ta sama), podmieniłem czujnik zawór ciśnienia turbiny / konwerter 8K0906627. przy okazji spryskałem kostki ContactemNiestety błąd dalej wyskakuje tylko że teraz dopiero jak silnik nagrzeje się do ok 85/90 stopni (wcześniej wyskakiwał chwile po odpaleniu)Dodatkowo miga kontrolka świec żarowych +świeci się check engineCzasem w czasie jazdy błąd sam ginie (kontrolka świec przestaje migać ale tylko na chwile)Macie jakieś pomysły ? EDIT: pomyłka temp silnika nie ma wpływu na częstotliwość wyskakiwania błędu, wyskakuje kiedy ma na to ochotę EDIT 2: Usterka naprawiona przyczyny były dwie: - w filtrze pow znajduje się taka klapka połączona z podciśnieniem i czujnikiem i ona zacinała się -gruszka turbiny była uszkodzona tzn. ktoś wczesniej przy niej majstrował i "blaszka była wygięta" (nie znam szczegółów słowa mojego mechanika) Edytowane 10 Lutego 2016 przez robertps
Goffer3 Opublikowano 21 Października 2016 Autor Opublikowano 21 Października 2016 Ja swój problem rozwiązałem i chciałem się z wami podzielić zdobytą wiedzą. Jeśli ktoś z was będzie miał taki problem, sprawdzi wszystkie przewody ciśnieniowe, zaworki zwrotne, instalację, wymieni "gruszkę" a błąd nadal będzie się pojawiał to koniecznie trzeba sprawdzić działanie pompy Vacum. Istotne jest ciśnienie jakie pompa generuje na wolnych i na wysokich obrotach. W moim przypadku pompa była uszkodzona, generowała zbyt niskie ciśnienie na wolnych obrotach. Jej wymiana rozwiązała problem. Układ ciśnieniowy można sprawdzić za pomocą oprogramowania VAS lub Odis. W programie są także podane wymagane wartości. Mam nadzieję, że komuś przyda się ta wiedza i naprawi swoje auto.
edraven Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Dobrze że się udało. Fajnie że piszesz jak rozwiązałeś problem, niektórym cięzko się pochwalić sukcesem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się