Artison93 0 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 moje ahu a4 b5 wciągnęło ok 250ml (tyle dolałem do stanu max)oleju czyli "stan na bagnecie" w trasie ogółem 250km prędkość to 150/160km/h. Po zdjęciu rur z odmy dużo oleju było, jak odłączyłem przewód odmy od przewodu turba to widać jak perfidnie zapierdzielają "gazy". Teraz się nasuwa pytanie czy tyle gazów co leci i widać to norma? wg mnie raczej nie, ale wam zostawiam opinię ew. jakieś porady. Jak na pracujacym silniku odkręcę korek wlewu oleju to skacze jak szalony, jak odepnę odmę to lekko ustaje. Podsuńcie jakąś dobrą myśl i rozwiejcie moje wątpilowść. Już taka sytuacja 3 razy się zdarzyła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Pomiar był wykonywany w podobnych lub takich samych warunkach? tj. zimny silnik, równe podłoże i itp. Odmą swobodnie mają wydostawać się gazy. Odkręć wąż między filtrem powietrza a turbiną i sprawdź czy na muszli stoi olej. Możesz też odkręcić wąż przy icku w celu sprawdzenia ilości oleju w dolocie. Bardzo możliwe że dolot zaciągnął olej z odmy co się często zdarza i ubyło Ci oleju, warto także zaznaczyć że przy wysokich obrotach silnik też będzie spijał więcej oliwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekaudia4 0 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 poziom powinien być między min, a maxjak będzie więcej wyrzuci, dlatego taki ubyteknajwięcej oleju będziesz miał w intercoler to normalne w tych silnikach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artison93 0 Opublikowano 15 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 tak takie same warunki....oleju w IC nie ma zbyt dużo tylko lekko zapocony(film olejowy) to samo w pozostałych rurach. Na muszli turba nie ma oleju....tylko dlaczego zaciągnął z odmy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobike 0 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Jeżeli zalałeś olej na max przy zimnym silniku to przy takiej prędkości i obrotach przy temperaturze roboczej silnika pozbył się nadmiaru oleju. Nie dolewaj teraz oliwy jeśli jest w połowie miarki na zimnym silniku i obserwuj sytuację czy spada poziom na bagnecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artison93 0 Opublikowano 15 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 czekam aż silnik pochodzi, nie katuję na zimnym, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joziek79 0 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Do stanu max nie dolewaj, utrzymuj pośrodku najlepiej. Odma to odpowietrzenie skrzyni korbowej więc "gazy mogą lecieć " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artison93 0 Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 (edytowane) zmieniłem odmę na nową, nic nie dało, kopci na siwo jak depne ostro albo na postoju jak przygazuje to siwo ..... Edytowane 18 Maja 2015 przez Artison93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobike 0 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Sprawdź kompresję na zimnym i ciepłym. Jeżeli mocno kopci to albo masz wilgoć w oleju albo spaliny z cylindra cię przedostają przez pierścienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artison93 0 Opublikowano 24 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 powiem wam, że przy spokojnej jeździe nie bierze dużo oleju, tylko jak dostanie po garach, na jałowych nie kopci, tylko po przygazowaniu puści ogromnego siwego bąka.....zdaje mi się że turbina siedzi, bo jak patrzyłem od dołu to rura która łączy turbinę z wlotem spod zderzaka poci się przy złączu na turbinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się