Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana szyb bocznych na podwójne - co kupić?


countryFan

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Po kolei wyciszam swoje B7 (założyłem na razie wyciszenie maski, na montaż czekają wyciszenia kielichów i oryg. osłona pod skrzynię i trochę mat GMS) i chcę też wymienić szyby boczne na podwójne - muszę więc kupić szyby boczne, ale co jeszcze do tego?

Kod opcji podwójnych szyb to zdaje się VW5 (u mnie fabrycznie jest VW1) ? Jeżeli się mylę to mnie poprawcie, bo nie mam wielkiego doświadczenia w VAGu.

ETKA twierdzi że w zależności od opcji VW5 czy VW1 różnią się elementy na rysunku 2 i 5 - rozumiem że jedno to prowadnica a drugie wewnętrzny zgarniacz szyby ?

zatem do takiej konwersji na podwójne szyby w drzwiach przednich potrzebne są

1) szyby podwójne

2) prowadnice szyby

3) zgarniacze wewnętrzne

4) ?

szyby_boczne_s_zpst0cz4psi.png

Za wszelkie ewentualne sugestie bardzo dzięki :thumbup1:

Ps. Nikt nie wie czy nikomu nie chce się odpisać? :naughty:

Edytowane przez countryFan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze kodowanie modułu komfortu.

Dlaczego potrzebna jest zmiana programowania modułu komfortu? Z uwagi na domykanie szyb - cięższe? czy coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W avancie podwone szyby sa tez w bagazniku :)

Na taki MOD pasuje kupic tylko i wyłacznie uzywke ( jesli ktos ma i rozkompletuje z drzwiami ) bo cena nowych powala :D

Kodowanie w KOMFORCIE 46 wybieramy opcję CODING 07 (aby aktywować daną funkcje dodajemy do siebie poniższe wartości i ich sumę zapisujemy jako kodowanie sterownika):

+16384 – informacja dla silników szyb o zamontowanych szybach dwuwarstwowych ( pewnie chodzi o ciezar )

1) szyby podwójne

2) prowadnice szyby

3) zgarniacze wewnętrzne

4) wiecej nie widze w ETCE :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam,czytam i się zastanawiam.

Rozumiem wyciszyć mieszkanie w mieście grubszymi szybami ale w aucie ???