alfar Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Witam, Od pewnego czasu w moim A4 nie słychać pompy jak otwieram drzwi kierowcy po długim postoju. Co za tym idzie rozruch trwa dłużej niż zwykle. Po pierwszym odpaleniu i zgaszeniu i ponownym zapaleniu już nie ma tego dłuższego rozruchu. Wcześniej działało to tak, że jak po długim postoju otwierałem drzwi kierowcy, to pompka paliwa dobijała paliwo do układu - słychać było charakterystyczne "bzyczenie" pompy. Sprawdziłem bezpieczniki, żaden nie wywalony. Sprawdziłem VCDSem czujnik zamknięcia drzwi - działa, na FIS pokazuje poprawnie otwarcie drzwi. Zdzierałem kanapę i tam sprawdzałem podłączenia, wszystko wygląda poprawnie.Jak zapalam samochód to pompa w tym momencie zaczyna pracować. Czy może ktoś z Was wie, co jeszcze może mieć na to wpływ ? Jakiś czujnik ciśnienia paliwa ? Przekaźnik ? Co sprawdzić ? Ma ktoś jakieś doświadczenie w temacie, może ktoś wrzucić mi jakiś schemat, czy jest tam gdzieś po drodze przekaźnik ?
Robero321 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Jesteś pewien że powinna pompować po otwarciu drzwi ??. Wydaje mi się że dopiero po zapłonie i jeszcze przed odpaleniem ale nie po otwarciu drzwi
alfar Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2015 Jesteś pewien że powinna pompować po otwarciu drzwi ??. Wydaje mi się że dopiero po zapłonie i jeszcze przed odpaleniem ale nie po otwarciu drzwi Jestem pewien, bo tak miałem wcześniej, że jak otwierałem drzwi słychać było pracę pompy, w ten sposób dobija ciśnienie do układu paliwowego, bo jak samochód stoi to ciśnienie maleje w przewodach. Tak miałem w niej na 1000% i jeszcze jak miałem dwa poprzednie benzyniaki - Toyota i Honda to samo miały. Spodziewam się przekaźnika ale nie bardzo wiem gdzie i który to
maniekkg Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Dnia 5.06.2015 o 19:51, alfar napisał: Witam, Od pewnego czasu w moim A4 nie słychać pompy jak otwieram drzwi kierowcy po długim postoju. Co za tym idzie rozruch trwa dłużej niż zwykle. Po pierwszym odpaleniu i zgaszeniu i ponownym zapaleniu już nie ma tego dłuższego rozruchu. Wcześniej działało to tak, że jak po długim postoju otwierałem drzwi kierowcy, to pompka paliwa dobijała paliwo do układu - słychać było charakterystyczne "bzyczenie" pompy. Sprawdziłem bezpieczniki, żaden nie wywalony. Sprawdziłem VCDSem czujnik zamknięcia drzwi - działa, na FIS pokazuje poprawnie otwarcie drzwi. Zdzierałem kanapę i tam sprawdzałem podłączenia, wszystko wygląda poprawnie.Jak zapalam samochód to pompa w tym momencie zaczyna pracować. Czy może ktoś z Was wie, co jeszcze może mieć na to wpływ ? Jakiś czujnik ciśnienia paliwa ? Przekaźnik ? Co sprawdzić ? Ma ktoś jakieś doświadczenie w temacie, może ktoś wrzucić mi jakiś schemat, czy jest tam gdzieś po drodze przekaźnik ? Witam kolego mam taki sam objaw w mojej b8 TFSI doszedłeś moze do tego co to było
maniekkg Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 Witam dokładnie mam to samo w mojej b8 1.8 TFSI nie załącza sie pompka po otwarciu drzwi, a wcześniej chodziła Ma ktoś jakiś pomysł Z góry dziekuje za pomoc
czester5232 Opublikowano 7 Lutego 2018 Opublikowano 7 Lutego 2018 Czy ktoś ma schemat lub wie który przekaźnik odpowiada za włączenie pompy paliwa przy otwarciu drzwi. Oraz oznaczenie przewodów wtyczki drzwi kierowcy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się