MowilaZeMa18 0 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Witam Prawdopodobnie niestety zbliża się koniec mojego silnika i zamiast wymienić na taki sam planuje zrobić Swap silnika. Posiadam 1.8 125km ADR na jaki najlepiej zamienić 1.8t to minimum 1.8t to dobry pomysł czy lepiej coś mocniejszego ? Jaki silnik najbardziej proponujecie ? Proszę o podpowiedź i ceny jak znacie takiego swapu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Witam Prawdopodobnie niestety zbliża się koniec mojego silnika i zamiast wymienić na taki sam planuje zrobić Swap silnika. Posiadam 1.8 125km ADR na jaki najlepiej zamienić 1.8t to minimum 1.8t to dobry pomysł czy lepiej coś mocniejszego ? Jaki silnik najbardziej proponujecie ? Proszę o podpowiedź i ceny jak znacie takiego swapu? skoro adr to przepustnica na linke wiec najlatwiej AEB. uwazam jednak ze lepszym wyborem bedzie cos mlodszego na nowszym sterowniku np APU lub AVJ. jesli chodzi o koszta to ciezko okreslic - zawsze wyjdzie cos przy robocie, nie okresliles czy bedziesz to robil sam czy u mechanika. w profilu masz FWD wiec 1.8T to optymalne rozwiazanie, do mocniejszej opcji, 2.7bit przydaloby sie jednak quattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MowilaZeMa18 0 Opublikowano 18 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Niestety napęd na przód :/ czyli najlepiej wstawić 1.8t jakie oznaczenie silnika ? Będę robił u mechanika niestety albo w jakimś dobrym serwisie co zajmuje się tuningiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Już Ci podał wyżej. Kod silnika AEB po najmniejszej linii oporu + wytrzymalszy minimalnie od nowszych wersji ale za to z ograniczonym sterownikiem. Jak znajdziesz zdrowego AEB to ładuj go. Sam też chciałbym o coś zapytać. Jak w przypadku swapa na AEB z ADR na linkę. Muszę wymieniać całą wiązkę? Gdzieś ktoś kiedyś pisał, ze nie trzeba bo wystarczy przerobić podłączenia osobnych cewek i jeden czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MowilaZeMa18 0 Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 A co myślicie o 1.8t AJL 180km ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 A co myślicie o 1.8t AJL 180km ? Jeden z lepszych 1.8t . Jednak ciężko o zdrowy egzemplarz. Ale szukać zawsze warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MowilaZeMa18 0 Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 http://olx.pl/i2/oferta/audi-a4-b5-passat-1-8t-ajl-lift-01-silnik-kompletny-gwarancja-CID5-ID90mBP.html#:5b792c66b9 co sądzicie o tym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 (edytowane) A co kto ma powiedzieć na podstawie zdjęcia? Jedź sprawdź turbinę, zmierz kompresje pooglądaj różne bzdety i posłuchaj jak chodzi to się dowiesz mniej więcej w jakim jest stanie. Edytowane 19 Maja 2015 przez Mesiah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się