Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słabe przyspieszenie 1.9 TDI


doin

Rekomendowane odpowiedzi

Po co kombinujesz?

Jak auto wpada w awatyjny to do sprawdzenia:

-układ (wężyki) podcisnienia

-dolot

-jeśli układ podciśnienia oraz dolot są szczelne to zamiana n75 z n18

Jeśli nadal łapie awaryjny to turbo do czyszczenia.

Wysłane z mojego GT-I9100

Jeszcze czujnik doladowania może być walniety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak robiłem logi to miałem przeładowanie wiec raczej turbo do czyszczenia ale chciałem go przepalić na wysokich obrotach bo to aż tak często nie wpada w tryb awaryjny

a jak sprawdzić ten czujnik doładowania oraz gdzie się on znajduje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik doładowania, czyli map sensor masz umieszczony na rurze dolotu przy grodzi.

Tyrath, jeśli padnie map sensor to na vagu będzie błąd o jego uszkodzeniu lecz rzadko kiedy ten czujnik pada.

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak zamoczę turbinę to również i wirnik ;). Z tego co czytałem to lepiej go nie czyścić aby nie stracił wyważenia, więc jak ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik doładowania, czyli map sensor masz umieszczony na rurze dolotu przy grodzi.

Tyrath, jeśli padnie map sensor to na vagu będzie błąd o jego uszkodzeniu lecz rzadko kiedy ten czujnik pada.

Wysłane z mojego GT-I9100

Dzisiaj podmienialem u wujka czujnik, bo mu odcinało zawsze przy 3k, na wolnych obrotach pokazywał doladowanie prawie 2. Po podmiance na mój sprawny czujnik problem calkowicie ustąpił

P.S. zero bledu o jego uszkodzeniu na vagu. Z czujnikami często tak jest, wywali blad dopiero przy całkowitym padnieciu, przy blednych pomiarach komputer nie wie ze pomiar jest biedny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego robi się logi po których widać co jest nie halo ;)

Wysłane z mojego GT-I9100

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo po czyszczeniu:

http://vaglog.pl/log_221151.html Grupa 011

http://vaglog.pl/log_221167.html Grupa 010

Samochód nadal nie jedzie jak trzeba. Padła propozycja, że może to być wina pompy paliwa. Co wy na to ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka jest ok ale turbo łapie optymalne doładowanie dopiero przy 2100 rpm i dlatego słabo jedzie, według mnie masz zaoliwiony czujnik doładowania w ecu i cały przewód, świadczą o tym skoki doładowania, mimo ze doładowanie jest osiągnięte %mapy idzie cały czas w góre co potwierdzą moje przypuszczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik ecu był czysty, ten wężyk 10 cm wymieniłem, w nim też nie było ani grama oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech sprawdzi szczelność całego dolotu.

Przy turbinie węże najlepiej odkręcić i sprawdzić ich stan.

Wąż łączący filt z turbiną przeciera się od spodu przy opasce jeśli ktoś ma go tak skręconego.

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały dolot był czyszczony wraz z IC, szczelność sprawdzona opaski podociskane, żadna guma nie przetarta. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwna sprawa, napewno chodzi o sterowanie turbem. Mozna jeszcze raz sprawdzić układa podcisnienia i N75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Późno wstające turbo... może Ci się po prostu takie lipne trafiło albo masz bardzo mocno zapchany katalizator.

Ile ma auto przejechane?

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to tak jak by przycinały sie łopatki lub podcisnienie niedomagało. 0% mapy do max doładowanie, 99% to minimalne doładowanie, na biegu jałowym łopatki ustawione sa na max doładowanie w praktyce ok 20-30% u ciebie ECU przy 2100rpm zdejmuje doładowanie ponieważ osiągnął wymagane cisnienie skutkuje to zwiększeniem % czyli zmniejszeniem doładowania a mimo to cisnienie idzie w góre i to dość długo, nastepnie jak juz spada to do 1800mbar.

Według mnie albo ktos zle złożył turbo albo go wogole nie wyczyścił, jest tez opcja z podcisnieniem a raczej jego nie domaganiem ale to szybko mozna zweryfikować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wężyki podciśnienia wymieniłem wszystkie(oprócz tego od tej kuli na dole). Zaworek podmieniałem z n18, efekt taki, że samochód nie jedzie praktycznie a wszystkie kable podłączone prawidłowo. Katalizator sprawdzę przy okazji wymianny złącza elastycznego(na przyszły tydzień może), samochód ma przejechane 243tyś. Dla świetego spokoju sam sprawdzę jeszcze tą turbinę. Lukaszooo o jaką weryfikację ci chodzi ?. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wakuometr w reke podłanczas sie w miejsce gruszki turba, logujesz grupe 11 BS, powinno pojawiać sie i znikać - 0,63 Bar, jesli jest powiedzmy -0,50bar turbo nie bedzie chodziło prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam chlopaki mam taka prośbę czy moglibyscie nagrac filmik jak to robicie rozpolowianie czyszczenie i spowrotem skladanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...