Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI A6 C5 1.8 T głośne syczenie dv


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam!Panowie mam problem ze swoim autkiem.Po wymianie turbiny auto nie jedzie tak jak powinno.Dodatkowo po każdym dodaniu gazu(postój,przyspieszanie)i puszczeniu pedału gazu słychać bardzo głośne syczenie zaworu dv.Nawet zegar od turbo dziwnie wskazuje,tzn.po odpaleniu z tego co wiem na biegu jałowym ma być ok.-0,6(jest ok.-0,2)Po dodaniu gazu wskazówka ledwo się rusza,tak samo podczas jazdy(Tak jakby zamula).Obroty nie falują,auto przyspiesza bez szarpania.Przed wymianą turbo było ok.tyle,że turbo dmuchało tylko 0,2bar i bez żadnego syczenia dv.Może mechanik coś,źle poskładał.Wąż gumowy przy przepustnicy po dodaniu gazu widać jak lekko puchnie,więc turbo raczej ok.(świeżo po regeneracji).Pomocy!


Witam!Panowie mam problem ze swoim autkiem.Po wymianie turbiny auto nie jedzie tak jak powinno.Dodatkowo po każdym dodaniu gazu(postój,przyspieszanie)i puszczeniu pedału gazu słychać bardzo głośne syczenie zaworu dv.Nawet zegar od turbo dziwnie wskazuje,tzn.po odpaleniu z tego co wiem na biegu jałowym ma być ok.-0,6(jest ok.-0,2)Po dodaniu gazu wskazówka ledwo się rusza,tak samo podczas jazdy(Tak jakby zamula).Obroty nie falują,auto przyspiesza bez szarpania.Przed wymianą turbo było ok.tyle,że turbo dmuchało tylko 0,2bar i bez żadnego syczenia dv.Może mechanik coś,źle poskładał.Wąż gumowy przy przepustnicy po dodaniu gazu widać jak lekko puchnie,więc turbo raczej ok.(świeżo po regeneracji).Pomocy!

Pany nikt nie pomożę?

Edytowane przez enzo83

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...