enzo83 Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 (edytowane) Witam!Panowie mam problem ze swoim autkiem.Po wymianie turbiny auto nie jedzie tak jak powinno.Dodatkowo po każdym dodaniu gazu(postój,przyspieszanie)i puszczeniu pedału gazu słychać bardzo głośne syczenie zaworu dv.Nawet zegar od turbo dziwnie wskazuje,tzn.po odpaleniu z tego co wiem na biegu jałowym ma być ok.-0,6(jest ok.-0,2)Po dodaniu gazu wskazówka ledwo się rusza,tak samo podczas jazdy(Tak jakby zamula).Obroty nie falują,auto przyspiesza bez szarpania.Przed wymianą turbo było ok.tyle,że turbo dmuchało tylko 0,2bar i bez żadnego syczenia dv.Może mechanik coś,źle poskładał.Wąż gumowy przy przepustnicy po dodaniu gazu widać jak lekko puchnie,więc turbo raczej ok.(świeżo po regeneracji).Pomocy! Witam!Panowie mam problem ze swoim autkiem.Po wymianie turbiny auto nie jedzie tak jak powinno.Dodatkowo po każdym dodaniu gazu(postój,przyspieszanie)i puszczeniu pedału gazu słychać bardzo głośne syczenie zaworu dv.Nawet zegar od turbo dziwnie wskazuje,tzn.po odpaleniu z tego co wiem na biegu jałowym ma być ok.-0,6(jest ok.-0,2)Po dodaniu gazu wskazówka ledwo się rusza,tak samo podczas jazdy(Tak jakby zamula).Obroty nie falują,auto przyspiesza bez szarpania.Przed wymianą turbo było ok.tyle,że turbo dmuchało tylko 0,2bar i bez żadnego syczenia dv.Może mechanik coś,źle poskładał.Wąż gumowy przy przepustnicy po dodaniu gazu widać jak lekko puchnie,więc turbo raczej ok.(świeżo po regeneracji).Pomocy! Pany nikt nie pomożę? Edytowane 20 Maja 2015 przez enzo83
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się