delph34i Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 (edytowane) Witam. Jestem świezym posiadaczem A4 avanta 1.8t z 2002 roku. Problem jest z klimatronikiem. Pierwszej nocy rozładował mi baterie do zera. Naładowałem i okazało się że po wyjęciu kluczyka non stop działa jakiś silniczek w konsoli środkowej. Widać go w nogach passażera cały czas rusza różową albo fioletową rączką. Jeśli dam klimatronik na off i wyłacze zapłon to po chwili krótszej lub dłuższej przestaje i jest ok. W sterowniku od klimy nie ma zapisanych żadnych błędów. Czyżby sliniczek od której klapki nie mógł się ustawić w odpowiedniej pozycji i cały czas się przesuwa w te i z powrotem? Chyba bez rozbierania się nic nie dowiem? A i dodam jeszcze, że zauważyłem ze klimatyzacja nie chłodzi a jest czynnik i słychac że sprężarka działa. Edytowane 23 Maja 2015 przez delph34i
jacek70 Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 Jeśli czynnik chłodniczy jest to pewnie zawór nie puszcza. Wizyta u klimatologa wskazana. Przy okazji sprawdzi co i jak.
piotrekrkk Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 Witam. Jestem świezym posiadaczem A4 avanta 1.8t z 2002 roku. Problem jest z klimatronikiem. Pierwszej nocy rozładował mi baterie do zera. Naładowałem i okazało się że po wyjęciu kluczyka non stop działa jakiś silniczek w konsoli środkowej. Widać go w nogach passażera cały czas rusza różową albo fioletową rączką. Jeśli dam klimatronik na off i wyłacze zapłon to po chwili krótszej lub dłuższej przestaje i jest ok. W sterowniku od klimy nie ma zapisanych żadnych błędów. Czyżby sliniczek od której klapki nie mógł się ustawić w odpowiedniej pozycji i cały czas się przesuwa w te i z powrotem? Chyba bez rozbierania się nic nie dowiem? A i dodam jeszcze, że zauważyłem ze klimatyzacja nie chłodzi a jest czynnik i słychac że sprężarka działa. Wątpię kolego żeby ten silniczek ci rozladowal aku w tak krótkim czasie, chyba że aku masz już do wymiany. Silniczek ci nie wywala błędów na vagu bo ktoś robił adaptacje, ogólnie to musisz wymienić bo reanimacja tego silniczka rzadko skutkuje. U mnie chyba dwa kiedyś niedomagaly i nie było problemu z aku który już mam wiekowy. Szukalbym innej przyczyny rozładowania jeśli aku jest sprawny. Możesz wyjąć ten silniczek i klapy przestawić ręcznie i wtedy sprawdzisz czy powodem małej wydajności klimy jest ten właśnie silniczek.
delph34i Opublikowano 23 Maja 2015 Autor Opublikowano 23 Maja 2015 Aku mam nowy i 2 razy zapomniałem dać klimatronik na off na noc i rano prądu zero. Jeśli dam klimatronik na off to jest ok. Być może problem z nie chłodząca klimą nie jest związany z tym silniczkiem. Doczytałem właśnie wątek z adaptacjami. Spróbuje zrobić i zobacze. Jak nic to nie da to będe musiał kupić taki silniczek, pewnie coś z używek.
jacek70 Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 To raczej nie silniczek bo ten chodzi . To coś ze sterownikiem. Przydała by się solidna diagnoza.
piotrekrkk Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 (edytowane) Adaptacja ci nic nie da, jak już silniczek zaczyna dawać znać to praktycznie zawsze jest do wymiany, a sam klimatronik owszem również może być zawalony. A to ze silniczek chodzi to jeszcze nie jest pełen sukces bo nie wiadomo w jakim zakresie chodzi a adaptacja właśnie ustala ten zakres. Właściwie to nie problem jest w silniczku a w potencjometrze Edytowane 23 Maja 2015 przez piotrekrkk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się