Gość Daymoon Opublikowano 23 Października 2008 Opublikowano 23 Października 2008 silnik nie chce zejść z obrotów na biegu jałowym oczywiście.....co to może być?
gcienki Opublikowano 23 Października 2008 Opublikowano 23 Października 2008 Miałem taki sam problem w VW. Okazało się ze poszedł czujnkik temperatury cieczy chłodzącej. Pokazywał –32 stopnie w lecie. Cały czas miał włączone ssanie. Tak sam problem miałem kiedy wyciągałem akumutator po ponownym podłączeniu po przekręceniu stacyjki odrazy zapaliłem silnik przepustnica nie zdążyła się ustawić i miał wysokie obroty. Po podłączeniu akum musze troche poczekać aż przepustnica się ustawi – słychać silniczek po przekręceniu stacyjki.
M@X Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 niedawno rozwiązałem tą zagadkę, miałem taki sam objaw, wina lezy w czujniku polożenia przepustnicy, ale nie oznacza to na 100% ze jest zepsuty, u mnie jacyś magicy poprostu tak ustawili przepustnice ze nie zamykała się do końca i tym samym wariowała elektronika. mam nadzieje ze komuś to pomoże, Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się