Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ANB] 1.8 T + stage 2/H&R -40/K03RS6!/BIXY/NAVI/DRL/CLH/MAGNAFLOW 3"


hunter91

Rekomendowane odpowiedzi

Dev lub gregor10 ogarną Ci turbo i pewnie taniej jak te z linku i z większym potęcjałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o te stuki z zawieszenia i zle działający abs, który sie sam wlacza to pewnie jest taka sytuacja ktora mialem w swojej a4, o stuki oodejrzewalem łożysko, nie chuczalo tylko czasami stukalo a czasami nie. Podczas wymiany okazalo się ze jest zsuniety pierścień na przegubie z którego czujnik abs zczytuje ilość obrotów kola. Byl zsuniety i pęknięty. Pewnie kiedys go ktos zle zalozyl. Po wymianie stukanie zniknelo a problemy z hamowaniem tez ustaly, wiec polecam to sprawdzić, bo ktos mogl zle założyć ten pierścień i wkrótce tez rozwali Ci łożysko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev nie ma pw. Do niego się dzwoni a nr telefonu ma w profilu.

Ogarnia k03s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre audi i silnik jak w mojej :)

Podeslij mi na pw ile wyszedl Cie stage 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



A co do świateł ze mi mrugaja? Przetwornica?
Swoją drogą kompresja 12.
Master, dzięki ogarnę ten czujnik
Dajcie nr do deva
Stage 2 przyspieszony o 100% jak dobrze pójdzie to w Nast tyg fmic będzie i turbawka. Mam pytanko. Są dedykowane zestawy na allegro fmic,pl
Gość pisał że wszystko p&p W ori zderza. Moje pytanie brzmi,czy trzeba coś dorabia?

S

Edytowane przez hunter91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gotowce to jakoś tak średnio pasują

czyli rezanie kratek i halogeny wylatują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie możliwe. Gość pisał że Pasi bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacnie sie prezentuje i widze w dobrym kierunku brniesz :wink:

Nie wierz we wszystko co piszą :P

Tu masz projekt ale do AFN-a i zderzak delikatnie rysniety a kratli i halo zostało:

http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=81636

Jak ktoś wali duży FMIC to nie ma co ze pół zderzaka wyleci.

Wiem bo sam przerabiam teraz Fmic który jest długi prawie na odległość miedzy kłami.

Po turbo dzwoń do Tomka gość o niku DEV(w podpisie jego masz tel) na razie jest nie aktywny ale uwierz można mu zaufać :decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem już rozmawiałem z nim też.Generalnie chce fmica 180

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co innego jak robisz orurowanie sam sobie i na aucie i co innego jak kupisz gotowca do auta

i kolejna sprawa im mniej silikonów tym lepiej bo to z linka to kiblowato troszkę

teraz jeszcze z innej beczki :decayed:

zależy od wydajności turba orurowanie będzie 2" ,2,25" czy 2,5" ?

sam icek 14-stkę czy 18-stkę wsadzić nie problem,przerabiałem to w b6 i b5 i kratki z hologenami zostają nie tknięte a w przypadku zestawów a aledrogo to tak pasują tylko trzeba porezać więcej jak się wydaje niestety :P

na alegro gdzieś widziałem icka 45mm grubego czyli 2cm cieńszy jak reszta,który wchodzi praktycznie bez rezania tylko nie wiem jakie ma przyłacza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten z linka to robiony jest ok pod warunkiem ze nie ma dużej przerwy miedzy rurami...

W ogóle to masz racje bo jal za duzo gumy to jest tzw efekt puchnięcia czego ja osobiście nie lubię.

Co do średnicy najlepiej jest dać w 1.8 taką samą jak jest wyjście z turbo.

Co do gotowców a alle to przegiecie z cena bo za połowe z tego dostaniesz ładny zestaw tylko trzeba bawic sie w przymiarki.

Ja mam rdzen 75x16x5 ale moim zdaniem jest za wielki i zastanawiam sie nad małym 55x14x65 co by mi halo zostały.

Co do przyłączy to można spokojnie gumowe przejściówki zakupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co moze byc powodem tego ze,moduł zapłonowy firmy bosh(made in brasil) :P powoduje błedy typu sonda i czterech cewek,problem z doladowaniem itd(pojawiajace sie bledy na kompie) w jezdzie nie czuc tego,lecz gdy podlacze ori hitachi to nie ma bledow ale auto jedzie slabiej duzo slabiej

Edytowane przez hunter91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do FMIC ładuj min. 180ke, to nie diesel gdzie 200-230km to juz górna półka, lajtowo sie mieści z halogenami i spryskiwaczami nawet, no chyba że średnice rur dasz jakaś 7cm :grin: ale 5,5cm wchodzi bez większej rzeźby, oczywiscie zderzak trzeba wygładzić od środka z paru zbędnych elementów, belka również :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra ale boje sie tej rzezby :P belke trzeba przycinac od dolu by wlazlo czy jakos po bokach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli zdecydujesz sie na chinola to tak z belka trzeba sie zabawic

33f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Belka od dołu przeciętna? Patrzcie jaki fis dziś przyszedł [emoji35] 65c7a10a8f5d8006ee1bead227a675d3.jpg

Pójdzie spowrotem tak szybko jak Przyszedł. Wkur się na maxa.

Odnośnie fmica to normalne że w takie dni jak teraz cieplej auto jakoś gorzej idzie a wieczorem w fotel wciska jak wściekłe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolna częśc belki podcięta, mam drugi zderzak podciety pod fmic, moge porobić zdjecia co dokładnie podciete, z zewnatrz nie poznasz że auto ma cooler :wink: a co do mocy to tak wałsnie jest, w ciepłe dni czuć spadek, FMIC troche to niweluje ale też odczuwa sie spadek żeby nie było, róznica jest taka że auto po paru przejazdach nie zagotuje sie jak w serii :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...