Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ASN] Tarcze tył nawiercane


narkil

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Nastał czas pierwszej wymiany tarcz i klocków u moim samochodziku (3.0 quattro 220KM).

Zastanawiam się nad tarczami nawiercanymi Mikoda (czy Bazarto jak kto woli):

http://www.bozarto.pl/pl,p,525_sportowa-tarcza-hamulcowa-audi-a4-b6-b7-8ec-vw-passat-b5-b5-fl-syncro-4motion-tyl-255x12-wersja-gtr.html

http://www.bozarto.pl/pl,p,795_sportowa-tarcza-hamulcowa-audi-a4-b6-b7-sedan-avant-cabrio-seat-exeo-tyl-280x12-1kw-wersja-gtr.html

Jak widać są dwie wersje, które z nich powinny pasować u mnie?

Czy ktoś z was używa tych własnie tarcz, czy w ogole jest sens montować nawiercane z tyłu? Czy po prostu zwykłe tarcze?

Bardzo prosze o opinie !

Pozdrawiam

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te o średnicy 255mm za 106zł są właściwe.

Czy jest sens montować nawiercane-nacinane... na pewno ładnie się prezentują :)

Niestety klocek będzie się mocniej przy nich zużywał i pylił. Nie mówiąc już o większym prawdopodobieństwie piszczenia.

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robie rocznie na tyle małe przebiegi (około 7000) że szybsze zużywanie się nie będzie dla mnie mocno odczuwalne w portfelu.

Pytanie czy poczuje różnice przy hamowaniu ?

Jeżeli z tyłu wrzuce nawiercane to tak samo z przodu jak tylko mi się tam klocki skończa. No ale własnie - czy warto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z doświadczenia Ci nie powiem, bo zawsze gładkie kupowałem :wink:

Artykułów o tym jaką tarczę wybrać jest w sieci pełno, np:

http://topbrakes.pl/blog/tarcze-hamulcowe-nacinane-czy-nawiercane/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem nadzieje że ktoś ma doświadczenie z tymi konkretnie tarczami w tym konkretnie modelu A4 ; )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnicy w hamowaniu nie odczujesz jedynie wygląd się poprawi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie męczysz do handlu trzeba odpowiadać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tarcze tej firmy i od tego samego sprzedawcy u siebie w B5-ce, pod względem wyglądu ok,hamowanie ciut lepsze niż na gładkich ale to co się z nimi dzieje po każdym deszczu to masakra

20fee73ad9aa0b548ad9388816210494.jpg

Max po godzinie po każdym deszczu tak wyglądają : (

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nawiązaniu do pytania czy warto- wg mnie nie. Różnica w hamowaniu niewielka, drobna różnica na korzyść mikody podczas bardziej sportowej jazdy. Trzeba dobrać odpowiednie klocki, ponieważ za twarde dość szybko mogą je wykończyć (w moim wypadku po niecałych jednych klockach, poszły na złom). W zimie stają się jednolite, konieczne jest czyszczenie, inaczej pogarsza się hamowanie.

Muszę zaznaczyć że miałem je w passacie b5, co nie zmienia faktu że jeden taki zestaw (przód+ tył) mam za sobą.

Wydziergane z mojego G2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tarcze tej firmy i od tego samego sprzedawcy u siebie w B5-ce, pod względem wyglądu ok,hamowanie ciut lepsze niż na gładkich ale to co się z nimi dzieje po każdym deszczu to masakra

20fee73ad9aa0b548ad9388816210494.jpg

Max po godzinie po każdym deszczu tak wyglądają : (

Standart w większości tarcz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na gładkich firmowych typu brembo,ate niemiałem tego problemu,a tu nawet jak wruce z myjni i zaparkuje odrazu auto po myjce jest to samo :-) ale całe szczęscie zamówiłem już zimmermany :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...