largo123 Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 Witam, mój wóz napędza silnik o pojemności 1.6 (AHL). Temperatura na wskaźniku w liczniku podczas jazdy oscyluje w okolicach 97-99~ stopni (jest zazwyczaj na prawdę minimalnie przed tą następną kreską po 90 stopniach lub na niej ale jej nigdy nie przekroczyło) czy to prawidłowa temperatura? Dodam że sprawdzałem na klimatroniku i na kanale 49 temperatura wynosi tez w okolicach 97~ stopni czyli podobnie jak na liczniku a jak go przy gazowałem na postoju to nawet 103~ ale przez chwile. Na kanale 51 cały czas 90 stopni. Dodam że dolny wąż od chłodnicy jest zimny, górny ciepły a chłodnica zimna, czy to dobrze? Ps. Można sprawdzić czy przepływomierz jest dobry w 100%, mechanik nie będzie problemu z oceną?
jacek70 Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 Sprawdź termostat bo wygląda na to że jest zamknięty.
largo123 Opublikowano 27 Maja 2015 Autor Opublikowano 27 Maja 2015 Masz na myśli wykręcenie i sprawdzenie w wodzie?
bartek1605 Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 spr. temp. tylko VAG-iem w bloku [silnik]
jacek70 Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 Masz na myśli wykręcenie i sprawdzenie w wodzie? Tak jest najlepiej. Wszystko widać.
Szlagi95 Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 Jeżeli wąż podłączony do Termostatu jest wciąż zimny a termostat sprawny. Podejrzewam, że może być to awaria pompy wody. Mam teki sam silnik i też podejrzewałem termostat, ale niestety była to pompa. Pozdrawiam.
largo123 Opublikowano 29 Maja 2015 Autor Opublikowano 29 Maja 2015 To jednak termostat, mechanik wymienił go i teraz podczas jazdy trzyma cały czas ~90 stopni, wymiana + termostat = 60zł, aż miło
Rekomendowane odpowiedzi