Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ogromne spalanie.


Yasieck

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli jak rozumieć ze IMO blokuje? :) a dwa pozostałe znaczą ze przepływka nie żyje? :)

Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwszy to tak immo blokuje :) A te dwa no wskazują na przepływkę, ale ja bym jeszcze podmienił od kogoś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry imo blokuje? Przecież przy imo to silnika nie odpali.?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym IMO to może ma związek ze czasem jak chce odpalić to mruga ja dwie żółte kontrolki i czasem musze wymagać z piec razy kluczyk żeby odpalić, zamówiłem oryginalna bo mam wyłożona jakąś krafta, zobaczymy.

Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź połączenie na kostce 2pin pod obudową kiery. Często na niej nie łączy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak w 1.8T jak przepływka umarła że spalał mi 18 l /100 :D potem jak ręką odjął

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głupia przepływka a ja wymieniłem filt powietrza, filtr paliwa, świece, listwę wtryskową, olej w skrzyni, klocki i tarcze, olej w silniku, płyn chłodniczy, hamulcowy i wspomagania rury dolotu i kurde rozrząd, filtr kabinowy i nie używam klimy a nawet odciazylem auto ze zbędnych klamotow nie wspominając o powrocie do 195/60 z czyszczeniem przepustnicy & adaptowaniem i nie pali mniej!

Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry imo blokuje? Przecież przy imo to silnika nie odpali.?????

No tak immo blokuje, a dokładniej jak sam napisałeś nie wczytuje, lub błędnie wczytuje kod znajdujący się w pestce immo. Dziwi mnie tylko że jak wiedziałeś o tym, to po co zadawać takie pytanie ?? I jeżeli jest błąd to zapene kiedyś kolega mógł mieć problem z odpalaniem samochodu tylko popsrtu tego nie napisał, błąd sam z siebie nie wyskoczy, czasami (ale bardzo rzadko) zdarza się że przy przełączeniu zapłonu, źle wczyta kod, wyskoczy błąd a już przy próbie odpalenia wczyta go już poprawnie i silnik zaskoczy, ale to zależy od box-a immo :) Nawet jak by kolega nie miał problemów z odpalaniem, to warto się tym problemem zająć :)

Yasiecki - zrób jak Ci jacek70 doradził, spr. połączenie do pętli immo przy stacyjce :) Może trzeba dogiąć konektory bo się rozciągnęły i warto też przeczyścić styki :) Jak nie pomoże, to istnieje też możliwość że poprostu pestka w kluczyku pada, ale to się rzadko zdarza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem przepływkę i praca silnika wróciła do normy ale spalanie nie zbytnio zmalalo, co jeszcze mogę zrobić w tym kierunku, dziękuję bardzo za wyczerpujące wypowiedzi na temat błędów, na dniach zajmę się immo. Pozdrowienia. :)

Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...