Musafa 0 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Niedługo znów czas go odwiedzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Zrób logi i może coś zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigss 0 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 podaj jakie dokładnie logi. bo ostatnio robiłem to wrzucę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Komplecik wstaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigss 0 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Są tu razem statyczne dynamiczne i bs bo nie umiałem ich oddzielić Grupa 011: http://vaglog.pl/log_220057.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_220058.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_220059.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_220060.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_220050.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_220051.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_220052.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_220053.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_220054.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_220055.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_220056.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 korekcje troche rozjechane ale bipy bardzo niskie wiec pompki masz raczej zdrowe, synchro masz ok 2,7 powinno byc -0,6 do 0,0, turbo dziwnie pracuje za***iście szybko wstaje bo juz przy 1650 rpm masz optymalne doładowanie potem przeładowuje więc praktycznie książkowe przycinanie sie kierownic, przepływka mierzy za dużo ale to ze względu na przeładowujące turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigss 0 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 a cos zmieni mi poprawa synchronizacji ? a jest to pewne że to bedą kierownice w turbo ? bo niedawno było czyszczone a jeden mechanik mi coś mówił ze to może być n75 bo mówił ze jak na wolnych obrotach dawał gazu to nierówno ciśnienie w turbo pracowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Synchro wiele nie zmieni ale silik może deko ładniej pracować. Co do turba to przez neta nikt nie powie ci na 100% co to jest nie tak, przyjedź do mnie to w ciągu 15 min powiem ci w czym problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigss 0 Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 to jak byś to tak szybko ogarnął to może napisz mi jak to mogę sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 sprawdzasz podcisnienie węzyk po węzyku i N75 wakuometrem, następnie dolot ciśnieniem, nastepnie wzrokowo czy nikt nie grzebał przy turbie, jesli wszystko ok muszą byc przypieczone kierownice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vego 0 Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 sprawdz tez czy masz szczelny dolot tam gdzie widac olej na wezach od dolotu i poruszaj reka sam dzwignie od lopatek czy lekko w miare chodzi (na zgaszonym silniku) dawno wymieniales filtr paliwa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigss 0 Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 (edytowane) filtr paliwa wymieniałem jakieś 2-2.5 tys km temu a żeby poruszać dźwignią łopatek trzeba zdjąć gruszkę czy nie ? Albo czy jest ktoś z okolic Pszczyny kto mógł by mi to sprawdzić przez co się tak dzieje Edytowane 2 Lipca 2015 przez gigss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vego 0 Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 nie trzeba zdejmowac na zgaszonym zimnym silniku poruszaj w gore dzwignie i bedziesz wiedzial czy ciezko chodzi czy nie ja np. swojej nie moglem na warsztacie dwoma rekami ruszyc tej dzwigienki jak mialem zapieczone kierownice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 przecież w gruszce masz sprężynę którą ciezko jest pokonać jedną reką chyba ze ktos ma naprawde mocne paluchy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigss 0 Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 (edytowane) No wlasnie dlatego sie pytam czy cos zdejmować trzeba bo gruszka przecież trzyma to a jeszcze jedną rzecz zauważyłem i nie wiem czy to może mieć coś wspólnego z tym że czasami na chwilę turbo odcina i po chwili znowu działa to to ze jak taki incydent się wydarzy to się pojawia błąd 17552 Mass air flow sensor (open or short to ground) gdy mi nie odcina turba to błąd się nie pojawia może to mieć coś z tym wspólnego? oraz jak się tego pozbyć patrzałem po kablach i wyglądają ok Edytowane 3 Lipca 2015 przez gigss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Masz błąd przepływki. Musisz sprawdzić stan wiązki zasilającej ją oraz napięcia na wtycze oraz czy jest odpowiednia masa. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigss 0 Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 no popatrzę po tym w poniedziałek a może to być winą że on czasami traci moc na chwile ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Zrób tak jak na tym filmiku tzn. sprawdz zasilanie na przewodach. Jesli bedzie ok wstaw nam logi dynamiczne grup 3 i 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się