Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakby zmulony BEX. Jakie logi wykonać?


sambo

Rekomendowane odpowiedzi

Po wymianie przepływki już nie ma tego błędu :)

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mam tylko błąd od sondy za katalizatorem

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie zapalił po jakimś czasie... I teraz co 70 km mi wyskakuje...

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz gaz? jeśli tak to tylko wycięcie w programie Ci pomoże, żadne tulejki na dłuższą metę nie pomogą. A jeśli nie masz gazu to jak chcesz to mogę Ci sprzedać sprawną sondę za katem od bexa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam gazu, sondę musze wyciąc w programie bo mam DP.

Kolejna paczka logów po wymianie akumulatora :D

http://vaglog.pl/log_232699.html

Jestem zadowolony bo wszsytko wygląda dobrze :D

Niestety mam chyba problem z alternatorem.. podczas jazdy i wogóle alternator w Vagu pokazuje 13,4 - 13.7 V.. Chyba mało?

http://vaglog.pl/log_232700.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie powinien pokazac w okolicy 14,4v to tak +/-

1v nizej moze oznaczac na male klopoty, moze trzeba tylko przeczyscic albo sprawdzic regulator napiecia...

Tragedii jeszcze nie ma ale oznaka ze trzeba sie tym powoli zajac.

Wysłano z i9305

Edytowane przez RumJanek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa paliwa ma ciężko. Masz podobne czasy otwarcia wtryskiwaczy. Albo filtr paliwa zapchany albo pompa juz się kończy ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa wymieniony :)

Co do pompy to nie mam jak sprawdzić ciśnienia jakie podaje :(

http://allegro.pl/tester-miernik-cisnienia-benzyna-paliwa-wtryski-i5504116566.html

Takie coś może być ? :)

Edytowane przez sambo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedź do pierwszego lepszego sklepu z pneumatyka

i za manometr (do 6bar wystarczy) +2 metry węża pneumat. i 1x opaski zaciskowe

średnica węża to najlepiej 10mm wewnątrz a jak nie to 8 lekko podgrzejesz i wchodzi.

Mnie to wyszło jakieś 35zł

Edytowane przez czechcu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaka końcówka ma być pod listwę paliwową? Bo z tego co wiem to na listwie jest taki cycek podobny do wentyla w rowerze :)

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaka końcówka ma być pod listwę paliwową? Bo z tego co wiem to na listwie jest taki cycek podobny do wentyla w rowerze :)

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

wykręcasz ten korek a w środku będzie wentylek jak przy rowerze i jego wykręcasz właśnie czymś takim do wentylków (pytaj w rowerowym) wyleci trochę paliwa,

później nakładasz wąż z opaską na ten gwint zew. i zakręcasz opaskę a reszta tak jak przy logach 3 bieg i do czerwonego musi trzymać 4 bary cały czas

Edytowane przez czechcu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. Dzięki za rade.

Wracając z pracy pomyślałem, że wykonam sobie logi (momentu obrotowego)

http://vaglog.pl/log_233358.html

Nie jest trochę za mało? - może to kwestia wyciętego katalizatora..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

002 jest ok 18m/s to juz nie jest tragedia, dobrze nie jest ale zle tez nie. chyba ze z gory pomiar miales. DP jest tylko in plus nie dopatruj sie za bardzo ;-) przechodziłem juz przez to, to jest samochodowa hipohondria :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

002 jest ok 18m/s to juz nie jest tragedia, dobrze nie jest ale zle tez nie. chyba ze z gory pomiar miales. DP jest tylko in plus nie dopatruj sie za bardzo ;-) przechodziłem juz przez to, to jest samochodowa hipohondria :P

I tak traktuje to auto w miarę lajtowo :D

Moje oczko w głowie to moja Honda Prelude ;) i tam to wszystko musi być idealnie :) Tu wystarczy jak będzie bardzo dobrze :D

Chce doprowadzić tą audiczkę do zdrowej serii, żeby jechać na chipa i instalację lpg..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciezko powiedzieć.. Samym programem 220 km i 300 Niutków powinno wypluć.. Na lpg może trochę wiecej.

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to juz lepiej powinno iść. tylko do programu to wszystko musi byc zdrowe. akurat w twoim jak i moim przypadku poki co to długie czasy wtrysków ograniczają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak porównuje czasy wtrysków z innymi to jest podobnie.. U mnie maks jest 18.20 a u innych rownież.. Nawet 18.70

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Edytowane przez sambo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...