Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakby zmulony BEX. Jakie logi wykonać?


sambo

Rekomendowane odpowiedzi

W paliwie bym się nie doszukiwał przyczyn, zresztą log samego kanału 033 nie wiele mówi w zasadzie nic, jak robisz loga to przynajmniej żeby czasy wtrysków były i do tego 033 czyli 002+033, przepływke to teraz masz jaką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W paliwie bym się nie doszukiwał przyczyn, zresztą log samego kanału 033 nie wiele mówi w zasadzie nic, jak robisz loga to przynajmniej żeby czasy wtrysków były i do tego 033 czyli 002+033, przepływke to teraz masz jaką?

Przeplywke mam starą oryginalna od nowości.

Zamówiłem pompę walbro gss342 tak profilaktycznie.

Logi zrobione :

http://vaglog.pl/log_231027.html

Tak porównuje sobie logi z innymi BEX, to moja przepływka wartość 100 g/s pokazuje dopiero przy 4600 rpm.. a u innych 100 g/s jest już przy 3000 rpm..

Edytowane przez sambo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja bym szukał przepływki bo brakuje jakies 15g.

Czyli z pompą raczej ok?

Pomimo tych kiepskich wyników na 033

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jakoś ubogo, ale czasy nie są wydłużane a chyba powinny.

Jakby brakowało paliwa, może jakaś nieszczelność dolotu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jakoś ubogo, ale czasy nie są wydłużane a chyba powinny.

Jakby brakowało paliwa, może jakaś nieszczelność dolotu

Ale skoro paliwa jest za mało to raczej wina układu paliwa a nie nieszczelności dolotu?

Chyba, że sie mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za bardzo troche kombinujesz, nie pamietam żebym pisał że jest problem z paliwem, takie same korekty będą jak będzie za duzo powietrza a za mało paliwa, (nieszczelny dolot czy zaniżajaca przepływka), założ dobrą przepływkę możesz pożyczyć jak masz od kogo i sprawdz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Zatem zamawiam oryginalną przepływke i odezwę sie z logami.

Dziękuje za cenne info.

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć nową przepływkę, choć u mnie na nowej przepływce Boscha przepływy dużo wyższe nie wychodzą (max jakieś 10g/s w peaku).

U mnie 100g/s jest gdzieś około 4kRPM. Soft seryjny.

Edytowane przez azure
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobie. Martwią mnie tylko te wyniki w kanale 033.

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Po tygodniu od wywalenia kata pojawił się check.. Wywaliło 3 błędy:

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2:
P1114 - 008- -Internal Resistance too High - Intermittent
16795 - Secondary Air Injection System
P0411 - 002 - incorect Flow Detected- mil on
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1:
P0130 - 008 - Malfunction in Circuit - intermittent
O ile pierwsze 2 nie są zbyt istotne bo dotoczą drugiej sondy albo SAI , to chyba 3 błąd dotyczy sondy przed katalizatorem? :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugi to problem z SAI - u mnie ostatnio to samo. Póki co sprawdzam czy pojawienie się błędu ma wpływ na coś, np. korekty długoterminowe... bo coś ostatnio autko delikatnie więcej pali.

Trzeci dotyczy pierwszej sondy. Posprawdzaj czy po wycince kata wszystkie kable idące do sondy są całe i na swoim miejscu.

Logowałeś auto po wycince kata?

Edytowane przez azure
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze drugi to SAI, bo odłączyłem wtyczkę od pompy ;)

Ale niepokoi mnie 3 błąd :(

Tak logowałem kilka postów wyżej są logi.

http://vaglog.pl/log_231027.html

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Wiem ze drugi to SAI, bo odłączyłem wtyczkę od pompy ;)

Ale niepokoi mnie 3 błąd :(

Tak logowałem kilka postów wyżej są logi.

http://vaglog.pl/log_231027.html

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

A wiec kupiłem nową oryginalną przepływkę.

Oto logi:

http://vaglog.pl/log_231743.html

http://vaglog.pl/log_231744.html

http://vaglog.pl/log_231745.html

A tu ciekawostka: ( logi robione 30 min przed tymi powyżej tylko na WYŁĄCZONEJ klimatyzacji):

http://vaglog.pl/log_231800.html

http://vaglog.pl/log_231799.html

Jak to jest że jest aż taka różnica? na wyłączonej klimatyzacji praktycznie nie cofa zapłonów..

Edytowane przez sambo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

duże zapotrzebowanie na prąd?

a może agregat od klimy stawia duży opór mechaniczny?

Dziś też zrobię logi na AC/OFF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, ze mój akumulator powoli sie kończy..

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem że nasze fury mają problem z osiągnięciem 14,4V

i nawet w jednym aucie widziałem jakąś przeróbkę która to poprawia

Edytowane przez czechcu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nie sprawdzałem. Ale sam akumulator u mnie ma 12.2V.. A z tego co wiem to sprawny Aku ma 12.5v

Sprawdziłem ładowanie na oddalonym silniku z klimatyzacja, światłami i radiem. 14.02v

Edytowane przez sambo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś zrobiłem logi z klimą i bez różnicy nie widzę u siebie

http://vaglog.pl/log_231998.html

pierwsze od góry bez drugie z klimą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za logi.

Moze problem jest z akumulatorem.. Albo samym alternatorem.

Ważne ze auto jedzie już naprawdę dobrze.

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam 16514 ale sonda pracuje. Podaje wartosci. Sporadycznie sie pojawia. Gdzies nie laczy: kostka, lub pekniety przewod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...