Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Metaliczne stuknięcie przy skręceniu s4 b6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pomóżcie, od jakiegoś czasu przy bardzo małych prędkościach np powolne objezdzanie ronda i zjeżdżanie z niego,prostujac koła coś delikatnie zarzempoli,,,to samo jest przy parkowaniu itp, nie zawsze sie tak dzieje...byłem na stacji diagnostycznej,sprawdzili mi całe zawieszenie i powiedzieli ze nie widza nic podejrzanego, żadnych luzow nie ma....czy ktoś z was miał podobny problem??

Będę naprawdę wdzięczny za podpowiedzi...

Nie zawsze sie to dzieje, stukanie jest sporadyczne, przy większych szybkosciach nic sie dzie dzieje tylko np mdz 5a 10 km/h

Byłem ogólnie w serwisie gdzie na bieżąco serwisie furke i tutaj panowie stwierdzili,ze wg nich luzow, wybitych sworzni,drazkow czy wachaczy nie ma...przejechali sie ze mną samochodem i po usłyszeniu problemu,który mnie meczy swoje podejrzenia skierowali na przekladnie!!!

Jest to możliwe???wg nich jest to tak delikatne ze kazali mi jeździć bez obaz bo moje ucho jest przewrażliwione..a jeśli niby miało by sie potwierdzić ze to przekladnie to ponoć z czasem będę to słyszeć coraz bardziej...

P O M O C Y

Ps.

Na pewno wykluczony jest przegub, który przy skręceniu stukalby cały czas....

Widzę ze chyba jestem sam z tym problemem, moze jakieś małe podpowiedzi ;)

Opublikowano

Kolego mam identyczny problem jak u ciebie zawieszenie mam okej wymienione gumy na stabilizatorach wahacze okej sprawdzone na diagnostyce pozatym wymienialem calkiem niedawno.u mnie objawia sie to przy jezdzie na rondzie wlasnie, przy hamowaniu, ruszaniu najgorsze ze nie zawsze? Jest to sporadyczne jednorazowe stukniecie. Mysle jeszcze o lozysku na poduszce amortyzatora przod. Slysze to jakby na lewym kole. Przy jezdzie ciaglej nic nie stuka

Opublikowano

Ja to mam głownie przy prędkości ok 5 km/h lub parkowaniu i rondach, byłem w serwisie gdzie posprawdzali mi eske, dodatkowo pojechałem na stacje diagnostyczna i nic...

W serwisie pany powiedziały ze mam pojeździć i jeśli z biegiem czasu bedzie sie to nasilało to ich podejrzenia kierowane są w kierunku przekładni...ale czy to bedzie to???

Wolałbym zeby to sie nie sprawdziło, jak na chwile obecna,jeżdzę i jest tak jak było....zobaczymy- czas pokaże...

Opublikowano (edytowane)

obydwoje macie :quattro: sprawdzali napędy? Podporę? Koledze coś stukało i wymienił własnie nią i jak ręką odjął ^_^ ale w jakich okolicznosciach mu to stukalo to nie wiem :P

Edytowane przez Beny
Opublikowano

Kolego chyba rozwiazalem problem bylem dzisiaj u mechanika mialem zmieniac poduszke amora lewa strona bo na to obstawialem, ale znajomy mechanik stwierdzil ze to lozysko w tym kole robi robote, a ze mialo luzy wiec okej zmieniamy. Przejechalem jakies 50 km i jest cisza.objawialo sie w identyczny sposob jak opisywales. Zwroc uwage jadac na rondzie scisz radio i co sie da powinnienes slyszec lekkie i ciche tarcie w kole.

Opublikowano

Kolego chyba rozwiazalem problem bylem dzisiaj u mechanika mialem zmieniac poduszke amora lewa strona bo na to obstawialem, ale znajomy mechanik stwierdzil ze to lozysko w tym kole robi robote, a ze mialo luzy wiec okej zmieniamy. Przejechalem jakies 50 km i jest cisza.objawialo sie w identyczny sposob jak opisywales. Zwroc uwage jadac na rondzie scisz radio i co sie da powinnienes slyszec lekkie i ciche tarcie w kole.

Sprawdzę, ale obawiam sie ze moje v8 pod maska jest za głośne i boje sie ze tego nie usłysze. Dzieki za wskazówkę:)

Wczoraj nie dawało mi spokoju to skwierczenie i jeszcze raz pojechałem na stacje obsługi . Na szarpakach wyszło ze gałki po obu stronach maja delikatne luzy i do tego doszedł drążek od strony kierowcy, mam nadzieje ze to jest główna przyczyna tych odgłosów...problem jest tylko taki ze w ASO powiedzieli mi ze drążek kosztuje ok 180zl a gałka 360 zł sztuka- jakaś chora cena...zastanawiam sie czy w s4 b6 tego typu podzespoły czymś sie różnią w porównaniu np do innej audi b6???

Moze mozna by zamienić, bo jakby do tego doliczyć robociznę itp to znów zajebiaszcze koszty :( :( :(

Okazało sie ze do wymiany była tuleja na wachaczu i końcówka drążka kierowniczego plus zbieżność do ustawienia.

Problem sie skończył

Opublikowano

mi w B6 na rondzie cos hałasowało, potem tez na dziurach, zawieszenie było ok... okazało sie ze metalowa klamra przy klockach hamulcowych nie trzymała , wiec to tez warto sprawdzic

Opublikowano

U mnie problem ustąpił, wymieniona tuleja na wachaczu i końcówka drążka..

Coś jeszcze czasem zaskarżyli ale zdarza sie to raz na settttt....moze coś tam jeszcze gdzieś go boli ale pojeździe i zobaczymy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...