Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słabo się zbiera z dołu prośba o analizę logów


Quattro B6

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem logi w kanałach 002+033+115 na sprawdzenie przepływki, proszę o analizę logów http://vaglog.pl/log_220740.html

Słabo się zbiera z dołu dopiero jedzie powyżej 3-4tys obr/min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi wygladają ok, przepływka mierzy poprawnie, jakie wartosci masz na kanale 032?

te wartości na kanale 032 to mam sprawdzić na biegu jałowym czy jak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha no już widać ze coś nie tak, masz samą pb czy lpg też jest? logi robiłeś po skasowaniu błędów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skasuj bledy nawet jak nic nie ma i zaraz po tym zrob loga tego samego co poprzednio, filra paliwa nie wymieniales ostatnio?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam zrobić jeszcze raz na kanale 002+033+115 ?

Filtra nie wymieniałem :(

Mam założone wtryski od BEX-a ale jeszcze nie mam wgranej mapy chyba to nie jest tego przyczyną bo przed było tak samo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha no to by tłumaczyło wartosci w kanale 032, dobra jesli przed wtryskami było tak samo, to nie ta przyczyna, logi wyglądają ok, szczelność dolotu sprawdzałeś? t o w takim przypadku możesz zrobic jeszcze 020+118, nie wiem czemu wrzuciłeś wieksze wtryski przed programem, same wtryski nic nie dadzą oprócz dziwnych korekt paliwowych i trudności w diagnozowaniu :wink: auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te 020+118 też na zapłonie jak 032 ?

Szczelność dolotu była sprawdzana raczej powinna być ok.

Program mam mieć na dniach wgrany :)

Czy może być nie sprawny zawór ciśnienia doładowania N75 ? Pytam bo co prawda to w dieslu 1.9TDI po programie na 140KM szwagier miał identyczną sytuację nie jechał też od dołu i wymienił ten zawór i teraz rwie jak szatan ;)

Edytowane przez Quattro B6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

020+118 normalnie dynamicznie, n75 z poprzedniego loga wygląda na ok, więc nie ma co z tym kombinować, zresztą jak będziesz robił program to ogarniety człowiek powinien zlogować auto i powiedzieć co i jak czy auto sprane czy nie, chyba że to tylko będzie polegac na wgraniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a te kanały 020 i 118 to od czego są ?


Aha no to by tłumaczyło wartosci w kanale 032, dobra jesli przed wtryskami było tak samo, to nie ta przyczyna, logi wyglądają ok, szczelność dolotu sprawdzałeś? t o w takim przypadku możesz zrobic jeszcze 020+118, nie wiem czemu wrzuciłeś wieksze wtryski przed programem, same wtryski nic nie dadzą oprócz dziwnych korekt paliwowych i trudności w diagnozowaniu :wink: auta.

Zrobione 020+118 :)

http://vaglog.pl/log_220902.html

Edytowane przez Quattro B6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz bardzo duża korekcje zapłonu i z tego może wynikac braki mocy, świece kiedy wymieniałeś ostatnio? paliwo zalałeś ostatnio jakieś słabe? katalizator jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świec nie wymieniałem i nie wiem kiedy były wymieniane :( Co do filtra paliwa to ta sama historia :(

Paliwo tankuje cały czas na Orlenie :) Katalizator jest .

Edytowane przez Quattro B6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...