markors400 0 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 A czemu nie zrobiles strokera na 2.0 Bede tez robil cos takiego jak ty tylko zastanawiam sie czy na silniku aeb czy wybrac np.ajl poliftowego i oczywiscie quatro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Dobre to to a do tego rs4 w garażu mówisz może kiedyś jak na spocie zobaczę to powrócę do OOOO . Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecek1522 1 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Panowie jak gt28 to tylko ori garrett turbina jest mega wydajna i.mega szybko wstaje gt2860. Okolice 350 400km gt2871 450 500 km, a co do budy quattro to mam rs4 w quattro, to zostaje w osce, szkoda kasy wkładać juz w taki samochód to auto z gazem na codzień do pracy, a co.do strockera budując ten silnik docelowo.mialo być 300 km a ze apetyt rośnie w miarę jedzenia zmieniałem turbiny na większe a nie chcialo.mi.sie.juz bawić ze strockerem poza tym to za mały silnik okolice 400+ auto robi się bezużyteczne na codzień turbina wstaje o.polnocy i zastanawiamy się co tu jeszcze zrobić żeby turbina wcześniej wstała, co.jest lepsze od małej pojemności duża pojemność . Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 (edytowane) Masz jeszcze to gt2860? Jak coś to pw Edytowane 25 Czerwca 2015 przez jacca90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecek1522 1 Opublikowano 18 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 mały upgrade tak wygląda zakuty silnik po 100 tyś km audi dostało świeżą głowe i nowy ssący doładowanie 2.1 bar 510 km 570nm ale to jeszcze nie wszystko bo jest problem z westgate (seria głowica seria przepustnica ) jakby co + lpg bo to auto do pracy http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/F3doXsSL5_yK_9pHJjbbKVruy9pGFd http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/yC9BtJ4Y2YLG41g1GzJeqsw_Z3iKVo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigori 1 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 ciekawy projekt, ale elastyczność jak w Hondzie Type R , ale przecież nie o to tu chodzi. Gratki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid7737 17 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Ładnie masz jakieś filmiki jak się to odpycha teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecek1522 1 Opublikowano 21 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Panowie na dniach nagram jakiś film i może będzie czas dostroić auto finalnie bo nie mam nawet wolnych obrotów , jak to się mówi szefc w dziurawych butach chodzi , 3,500 jest 0,5 bara 4,300 4,400 jest już full boost (2.1 bara) dura zaczęła wyżucać olej do catch tanka , musze dorpbić odpowietrzenie miski olejowej bo jednak 2 bary to już sporo a słupek po ręmącie ma już pod 100 tysi , i powinno pomóc , pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigori 1 Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 2,7BT ma podobne lagi na turbach z RS6 chociaz o 300obr mniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się