wojci Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 (edytowane) Proszę zerknijcie na moje logi Auto ostatnio zamulone coraz bardziej, zwłaszcza w zakresie 2-3 tys obr. Logi na 3 biegu, skrzynia 6-cio biegowa http://vaglog.pl/log_221187.html http://vaglog.pl/log_221188.html http://vaglog.pl/log_221189.html http://vaglog.pl/log_221190.html http://vaglog.pl/log_221191.html i dodatkowo wywala ostatnio błędy: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Friday, 12 June 2015, 17:57:31. Control Module Part Number: 06A 906 032 AH Component and/or Version: 1.8l R4/5VT HS MG 3464 Software Coding: 00001 Work Shop Code: WSC 07777 VCID: 64BB2F93E743 6 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - - Intermittent 16688 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0304 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16795 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0411 - 35-00 - Please Register/Activate 17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal P1444 - 35-10 - - - Intermittent 17808 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1400 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16486 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0102 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent Edytowane 13 Czerwca 2015 przez wojci
Łukasz13 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Trzeba zacząć od wymiany przepływki bo bardzo mało wskazuje, jesli oczywiście dolot jest szczelny moze to sprawdz w pierwszej kolejności, przepływka boscha po numerach jak coś, jak to ogarniesz trzeba zrobić kolejne logi i będziemy myśleć co dalej.
eSPe Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 (edytowane) Witam Podpinam się do tematu, motor ten sam więc bez sensu zakładać nowy wątek. 1.8T AWT A4 B5 FL Avant Quattro PB+LPG Ostatnio zaczęły mi się cuda dziać. do 2-3 tysięcy idzie całkiem dobrze potem od 3-4 tyś jak muł. Przyspiesza ładnie i w momencie osiągnięcia około 3 tyś obrotów jakbym lekko odjął nogę z gazu ale jeszcze ciągnie a przy 4 tyyś to praktycznie jakbym zdjał nogę z gazu ciutkę tylko dodając go (takie odczucie jest). Jadąc jako pasażer nawet łatwo wyczuć moment "utraty" jakby doładowania przy 4 tyś. Sprawdziłem VCDSem błędy. Address 01: Engine Labels: 06B-906-018-AWT.lbl Control Module Part Number: 4B0 906 018 R Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0003 Software Coding: 11201 Work Shop Code: WSC 00380 Additional Info: WAUZZZ8DZ1A024846 AUZ7Z0Y1484991 VCID: 30650880F0DD929E243-5000 1 Fault Found: 17963 - Charge Pressure P1555 - 35-00 - Maximum Limit Exceeded Readiness: 0010 1001 Nie ma różnicy czy LPG czy PB zachowanie auta jest takie samo. Po skasowaniu przez pasażera błędu podczas jazdy przez moment tak jakby było ok za sekundę znowu muł i pojawia się błąd. Na liczniku check nie zapala się. Nie wiem w jakich grupach zrobić logi bo się na tym nie znam. Mam tylko takie. Robiłem pierwszy raz w życiu wg instrukcji tutaj gdzieś na forum 3 bieg 1,5tyś obrotów, prosta i gaz do dechy aż do osiągnięcia 4,2-4,5 tyś obrotów. Grupy 011-010-005 - LPG http://vaglog.pl/log_223598.html Grupa 011 - PB http://vaglog.pl/log_223597.html Jak trzeba w innej grupie to mogę zrobićto proszę uprzejmie wskazówki w której grupie zrobić. Edytowane 1 Lipca 2015 przez eSPe
Łukasz13 Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Zrób 002+033, 115+118 na pb do 6.5 tys obr. wczesneij skasuj błedy.
eSPe Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 wczesneij skasuj błedy. Skasowanie błędu działa tylko przez chwilę. Po chwili pojawia znowu się ten co poprzednio. Robiąc loga możliwe że będzie on już siedział. Zrób 002+033, 115+118 Możesz objaśnić bo nie kumam (zielony w te klocki). Ustawić w jednym oknie kanał 002 a w drugi 033 a potem jeszcze raz tylko kanał 115 z kanałem 118? Jechać mam od 1,5tyś (START) do 6,5tyś obr (STOP)? Też na trójce?
Łukasz13 Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Tak po dwa kanaly na raz jesli trzeba skasuj przed kazdym logiem, reszta jak napisales.
eSPe Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 (edytowane) załążyłem swój oddzielny wątek w prawidłowej kategorii A4 B5 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/325377-a4-b5-fl-awt-brak-mocy-blad-17963-prosba-o-analize-logow/ Edytowane 3 Lipca 2015 przez eSPe
wojci Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2017 2 lata minęły i znowu lipa poradźcie coś benzynie takie logi: http://vaglog.com/log-115_118_O6Rz60f.html http://vaglog.com/log-002_033_zovo0.html http://vaglog.com/log-003_020_1WeW0X2.html Na gazie dodatkowo takie jaja: VAG-COM Windows Based VAG/VAS Emulator Version: Release 311.2-N www.Ross-Tech.com Dealer/Shop Name: Workshop Code: 000 00000 Diagnostic Trouble Code Report Tuesday, 13 June 2017, 18:49:59 VIN Number: License Plate: Mileage: Repair Order: Control Module Part Number: 06A 906 032 AH Component and/or Version: 1.8l R4/5VT HS MG 3464 Software Coding: 00001 Work Shop Code: WSC 07777 4 Faults Found: 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-00 - - 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-00 - - 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-00 - - 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0010 1001 Obstawiam padnięty wtrysk na 3 cylinder.
Łukasz13 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Skasuj bledy i dopiero wtedy zrob logi na benzynie.
wojci Opublikowano 15 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2017 Skasowalem i to są logo na benzynie
Łukasz13 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Opublikowano 15 Czerwca 2017 A jakis blad pojawil sie w trakcie logowania, bo wyglada jakby byl w trybie awaryjnym.
kaman5151 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Przed logowaniem kolejnej grupy zawsze kasuj błędy nawet jakby nic nie było.
wojci Opublikowano 16 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2017 przed każdym logowaniem błędy skasowane http://vaglog.com/log-003_020_79rnzQ4.html http://vaglog.com/log-115_118_G2NK22.html http://vaglog.com/log-002_033_2G15Q6.html Przepływomierz zmieniony 3 m-ce temu, świece tydzień temu. Auto od 300km na benzynie, podpowiedzcie coś bo mam ochotę go zezłomować i chyba sobie kupię Citroena
Łukasz13 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Ogolnie teraz jakies bledy wogole wywala? W logach jest ok poza tym ze ecu nie wysterowuje prawidlowo i turbo laduje tylko 0.3 bar.
wojci Opublikowano 17 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2017 Błędów brak ale szarpie w zakresie 2000÷3000 obr i brak mocy
wojci Opublikowano 21 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2017 n75 podmienione i przepływka z a4b6 założona i jest lepiej ale nie jest dobrze Auto nadal przerywa między 2 a 3tys obr
Galetto Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Przy podmianach trzeba było zapodać logi.
wojci Opublikowano 25 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2017 logi po zmianie http://vaglog.com/log-002_033_Dn27KgW.html http://vaglog.com/log-003_020_45b6I3G.html http://vaglog.com/log-115_118_17d240G.html
Galetto Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Boost bez zmian, a przepływ sporo zaniża.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się