Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Praca sztangi czy tak powinna pracować ?


The Viru5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałem się dowiedzieć czy tak powinna pracować sztanga gruszki jak na tym filmie?

https://youtu.be/06_RCRzNemY

Edytowane przez wrclaguna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałem się dowiedzieć czy tak powinna pracować sztanga gruszki jak na tym filmie?

https://youtu.be/06_RCRzNemY

u mnie tak samo pracuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sztanga w górze = max doładowanie, sztanga w dole = min doładowanie, aby zniwelować turbo dziure na niskich obrotach jak i na luzie jest max doładowanie wraz ze wzrostem obrotów czyli wieksza ilości spalin ecu aby utrzymać stałe doładowanie zmniejsza podcisnienie czyli opuszcza sztange.

Podczas logowania 11 BS dzieje sie tak samo tyle ze ecu tym steruje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy sztanga na moim filmiku nie podnosi się zbyt wolno i czy działa ona dobrze (czy można stwierdzić że są zapieczone kierownice w turbosprężarce)?

Edytowane przez The Viru5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno nie sa zapieczone lecz czy sie nie przycinają tego po takim tescie nie da sie ustalić, wystarczy bardzo mały opór na dzwigni i auto łapie awaryjny,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z trybem awaryjnym nie mam problemu tylko z szuraniem po zdjęciu nogi z gazu i właśnie szukam gdzie może leżeć problem. Na postoju podczas gazowania przy zdjętym wężyku od podciśnienia z gruszki problem z szuraniem znika i nie wiem gdzie szukać przyczyny czy to gruszka czy turbina:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

geometria moze szurać nawet jeśli nie jest zapieczona,gruszka nic do tego nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z trybem awaryjnym nie mam problemu tylko z szuraniem po zdjęciu nogi z gazu i właśnie szukam gdzie może leżeć problem. Na postoju podczas gazowania przy zdjętym wężyku od podciśnienia z gruszki problem z szuraniem znika i nie wiem gdzie szukać przyczyny czy to gruszka czy turbina:/

Na forum był temat odnośnie szurania i w sumie nikt tego problemu nie rozwiązał. Moim zdaniem jeśli nie masz żadnych problemów z turbo , a szura Ci to nie zawracaj sobie tym głowy. Sporo b6 tak ma. Mój avf tak ma od 3 lat zrobione 70tyś. Turbo sam czyściłem i nic nie pomogło,nie wyglądało jakoś tragicznie

41514018062423186228.jpg[/url]

Edytowane przez mlodziak22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W turbinach po regeneracji wystepouje taki sam dźwięk, wiele osób twierdzi ze to dźwięk tarcia/oporu powietrza bo puszczeniu gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, jeżdżę na szuraniu od początku mojego awx i nie ma to wpływu na nic poza efektem dźwiękowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...