Ashow Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 A4 b6 1.8t quattro 150ps. Niestety bierze olej i to nie malo bo 1litr na okolo 1500km. Turbina cos bierze bo przewody mokre. Wyciekow nie ma. Auto nie kopci. Ktos moze pomoc?
Arcus Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Ja podniosę temat żeby już nowego nie pisać. Chodzi o "branie" oleju w 1.8t awt. Turbo praktycznie świeżo po wymianie. Olej Valvoline 5w40.W przewodach do ic sucho. Teraz problem dość dziwny. Samochód dymi na niebiesko jak rozgrzany, na biegu jałowym i do tego nachylony przodem w dół. w poziomie nic się nie dzieje. Nie sprawdzałem jak jest z pochyleniem do tyłu...W czasie jazdy też nic nie widać. Jak i gdzie może ten olej spływać, że trafia do komory spalania? Przy porannym odpalaniu nawet po dwóch dniach nie kopci.Na starej turbawce też tak było. Moc jest, równe obroty, itp.
rafal9119 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 jak silnik jest rozgrzany i postoi z 5 minut to tez dymi na niebieską. czym to jest spowodowane?
Pablo_s-c Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Z moich bardzo skromnych ogólnych obserwacji wynika, że jak kopci na zimnym to gumki, a jak na gorącym to pierścionkiW pierwszym przypadku olej znika nie aż tak szybko - trudniej się skapnąć, w drugim codziennie rano sprawdzasz bagnet I już wiesz..
Pociag09 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Witajcie, Mam A4 b6 1.8T 120 KW (163KM) 2004r, przebieg około 193 tys km. I pojawia się problem z olejem, tzn "znika" około 1l na 3 tys km w niewyjaśnionych okolicznościach. Z zewnątrz nie widać żadnych wycieków, silnik i miska suche. Co może mu dolegać? i jak to sprawdzić?
maciek23ms Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Witajcie, Mam A4 b6 1.8T 120 KW (163KM) 2004r, przebieg około 193 tys km. I pojawia się problem z olejem, tzn "znika" około 1l na 3 tys km w niewyjaśnionych okolicznościach. Z zewnątrz nie widać żadnych wycieków, silnik i miska suche. Co może mu dolegać? i jak to sprawdzić?[/quote Podczepiam sie do pytaniea, mam to samo przy przebiegu 165tys k
mani88 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) witam! Odświeżę temat. U mnie ten sam problem. Po przejechaniu ok 3tys km dolewka 1l. Silnik AVJ przebieg 220tys km :/ Od czego zacząć? Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez mani88
Pablo_s-c Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 (edytowane) Od oględzin komory silnika w poszukiwaniu "zaginionego" oleju. Jak jest suchutko wszędzie włącznie z dolnymi osłonami to pomóc może analiza spalin, mocno podwyższony poziom węglowodorów, oznacza, że silnik spala olej. Dobrze by było zrobić to na zimnym i gorącym silniku, kosztuje niewiele, a po ewentualnej naprawie można sprawdzić na ile się poprawiło. Nie każdy wypatrzy niebieski odcień w spalinach, a tak masz czarno na białym. Edytowane 17 Września 2015 przez Pablo_s-c
zibione Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 U mnie jak na rozgrzanym silniku kopcił na postoju utrbo było walnięte
Pociag09 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Silnik cały obejrzany.. kilkukrotnie, przez dwie osoby. Sprawdzę spaliny. Czy możliwe jest aby uciekający olej "przestał uciekać"? Stale kontrolowałem poziom oleju, tak aby nie dopuścić do info na FISie. I mniej więcej od momentu napisania posta olej przestał "znikać, cieszyć się? czy sprawdzić tym bardziej?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się