bialy118 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Witam od jakiegos czasu borykam sie z utrata mocy w mojej audi a4 b6 1,8 t kod silnika bfb,auto ciagnie do ok 2800 obr puzniej poszarpuje i muli,przez ten czas wymienilem swiece,filtra paliwa, powietrza,gniazda wtryskiwaczy i oringi,kolanko odmy plus czyszczenie dzis zauwazylem ze z wtyczki nastawnika zmiany faz rozrzadu wyprowadzony jest zolty kabelek zakonczony oczkiem ale do niczego nie przykrecony cze jest tak w oryginale?Kabelek jest jakby masa ale nie podlaczony gdy go dotykam do metalowej pokrywy klawiatury na wylonczonym zaplonie nastawnik reaguje i napina a gdy go zwieram do klawiatury na wlaczonym silniku nagle silnik nierowno pracuje,o co tu chodzi co to za kombinacja i w jakim celu dodam ze napinacz nie grzechocze jedynie po porannym odpalenu na 2 sekundy go slychac i puzniej cisza.Prosze o jakies wskazowki co z tym zrobic.
Łukasz13 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Na pewno nie powinno tak być, jakaś rzeźba jest tam zrobiona, zrób fotke, do nastawnika powinna być normalnie podłczona wtyczka z dwoma kabelkami, sprawdzałeś błędy?
bialy118 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2015 We wtyczce idacej do nastawnika sa dwa piny a po sciagnieciu gumowej oslonki wtyczki widac niezla platanine kilku kabelkow,zauwazylem rowniez ze plastik z dwoma bolcami w nastawniku w ktory wpina sie wtyczke obraca sie dookola czy tak ma byc? Po rozplataniu tych kabelkow okazuje sie ze dwa przewody oryginalnie wychadzace z wiazki wpiete sa w jeden pin a z drugiego pinu wyprowadzony jest ten zolty kabelek i nie podlaczony o co tu chodzi macie jakies pomysly????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się