mrowa95 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Witam. mam problem w moim audi a4 z grzejacym sie prawym tylnym kołem. zaraz po zakupie auta zauwazyłem problem z grzejacym sie kolem, więc zmieniłem klocki i sprawdzilem zacisk. okazalo sie, ze zaciął sie tłoczek i wogóle sie nie poruszał.wyciągnąłem tłoczek przeczyscilem go przesmarowałem założylem nowe klocki i przez tydzien czasu wszystko było w porządku. wczoraj znów koło mocno się nagrzało, lecz po godzinnym postoju, gdy koło ostygło wyruszyłem w powrotną trase i po dojechaniu sprawdziłem koło to było juz chłodne zacisk był jeszcze delikatnie ciepły,ale to przez to, ze jeszcze nie do konca wystygł przed wyjazdem. Uwazacie,że trzeba wymieniać cały zacisk? czy szukać przyczyny gdzie indziej? Dodam ,że za kazdym razem kiedy kolo sie mocno nagrzewało jechaliśmy w 5 osób. gdy jezdze sam lub z jedym pasażerem ten problem nie wystepuje. czy może to być wina zbyt mocno naciągniętego ręcznego? gdy koło się nie grzało sprawdzałem po kazdej trasie jak ciepłe są zaciski i tarcze i zawsze tarcze z tyłu były troche cieplejsze od tych z przodu. Pozdrawiam i z góry dzieki za odowiedzi
hak64 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Wymień linkę hamulca ręcznego. Prawdopodobnie jest postrzępiona i blokuje się w pancerzu. Problemem może też być przytarty tłoczek w zacisku.
Awra Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 (edytowane) Jak dla mnie to nadal jest tłoczek, kup reperaturkę z tłoczkiem. Miałem to samo kiedys w passacie i tłoczek przez wżery po prostu stawał. Ewentualnie druciak i prowadnice po których poruszają się klocki też musisz odszorować na błysk. A nie doczytałem do końca, jak masz lewą i prawą stronę cieplejszą z tyłu to może rzeczywiście linka Edytowane 21 Czerwca 2015 przez Awra
Marcin1988 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 u mnie było to samo a winowajcą były te przewody hamulcowe gumowe przechodzące nad belka bodajże jest ich 2 na każde tylne kolo wymieniłem i przestały się grzać
damian81Z Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 zatarte prowadnice,tłoczek,linki,przewody,dzwignia recznego zatarta w zacisku przednie tarcze powinny byc cieplejsze od tylnych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się