Pekus12 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Witam. Jak powinna zachowywać się ta sztanga co leci od gruszki przy turbałce na postoju bez obciążenie? Wiem że u mnie turbo nie pompuje, chociaż wydaje mi się ze przy ok 4/5tyś obr je słysze. Na pewno słysze jakiś gwizd ale może to nie turbo. Po odpaleniu, na postoju wkręcam auto na pełne obroty od 900 do odcinki, to ta sztanga w jakimś zakresie powinna się ruszać, czy nie? U mnie ona nawet nie drgnie, może ma się poruszać podczas jazdy pod obciążeniem? Czy właśnie wyczaiłem czemu turbo nie ładuje?
Łukasz13 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Na postoju nie będzie sie ruszac, tylko pod obciązeniem.
Pekus12 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2015 Ale któryś z użytkowników pokazywał filmik, i przy wyższych obrotach chyba ok 5tyś sztanga dobre 1,5cm się porusszała. A kilkoro użytkowników potwierdziło że u siebie mają taksamo i wszystko działa
Gość Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 To mi się tak rusza . Na luzie wkręce go na obroty i przy ok 5 tys sztanga sie rusza
Pekus12 Opublikowano 1 Lipca 2015 Autor Opublikowano 1 Lipca 2015 No właśnie. I tak 5 użytkowników mówi że ma się ruszać a nastepnych 5 ze sie nie rusza i dalej jestem wpiz****
Gość Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 To napisz tu jak dojdziesz do tego jak ma być, bo ja też już nie wiem czy mam dobrze czy źle :-)
Pekus12 Opublikowano 2 Lipca 2015 Autor Opublikowano 2 Lipca 2015 Najlepiej jakby ktoś był z okolic Krakowa w posiadaniu B5 Q Avanta AEB który dałby sie przejechać
Łukasz13 Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 (edytowane) Kwestia jest co tymi testami chcecie osiągnąć, bo to czy auto jest sprawne i turbo ładuje dowiecie się tylko z logów choc w aeb nie do końca bo nie ma mapsesora, na 100% prawde powiem manometr podpięty do kolektora. Edytowane 2 Lipca 2015 przez ?ukasz13
Gość Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 Powiedz mi proszę. Gdzie podpiąć ten manometr. Właśnie wiem ze robiąc logi, nie dowiem się nic o turbinie a chodzi o to że mi jakby nie ladowala na 100 procent. Podczas przyspieszania czuć ewidentne braki mocy l wtedy turbo jakby mniej tzn ciszej syczalo.
Pekus12 Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Opublikowano 3 Lipca 2015 Kwestia jest co tymi testami chcecie osiągnąć, bo to czy auto jest sprawne i turbo ładuje dowiecie się tylko z logów choc w aeb nie do końca bo nie ma mapsesora, na 100% prawde powiem manometr podpięty do kolektora. Ja wiem że turbo mi nie pompuje. Chce się dowiedzieć co jest przyczyna bo na pewno nie samo turbo. Nie dawno po regeneracji, ostatnio miałem ją w ręce. bez luzów itp. małe szanse że ona winna. pospinane i szczelne wszystko jest
Shiftback Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 nie macie problemu z turbiną... Vacu podpinacie na kolektor dolotowy, turbo załacza spalina, a największą spaline mamy na obciążonym silniku, ruszysz gruszke naciskając linkę gazu na max, turbo otwiera się jak ma dużą dawkę spaliny. kupta se Vacu, pomierzta, logi wam huka dadzą, szczelność układu. Mi biło do 0,6bar i sie kończyło bo dziurami dmuchało...
Gość Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 Vacu podpinacie na kolektor dolotowy Dzięki za odpowiedź. Możesz doprecyzować ??
Shiftback Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Vacu podpinacie na kolektor dolotowy Dzięki za odpowiedź. Możesz doprecyzować ?? Vacu podpinacie na kolektor dolotowy Dzięki za odpowiedź. Możesz doprecyzować ?? Vacumetr podpinasz żeby sprawdzić pod i nadcisnienie na kolektorze. Żółte punkty, to wężyki gdzie można się wpiąć.
Pekus12 Opublikowano 11 Lipca 2015 Autor Opublikowano 11 Lipca 2015 No ok. Gruszka u mnie ok, N75 rozsypany. Ale jak się to wszystko podepnie na krótko tzn bez n75 tylko na trójniku i wpina manometr to turbo bije 0,1? Czy to już jego koniec?
Gość Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 Ja mam taki silnik Vacu podpinacie na kolektor dolotowy Dzięki za odpowiedź. Możesz doprecyzować ?? Vacu podpinacie na kolektor dolotowy Dzięki za odpowiedź. Możesz doprecyzować ?? Vacumetr podpinasz żeby sprawdzić pod i nadcisnienie na kolektorze. Żółte punkty, to wężyki gdzie można się wpiąć. Powiedz mi czy ten dolny punkt to przwod do DV >?? Tak mi sie wydaje. Czyli wypinam przewod od DV "robie" Trójnik który wpinam w kolektor i do jednej cześci wpinam manometr a do drugiej przewod od DV ??
Shiftback Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 Tak, możesz się pod wężyk DV-ki wpiąć śmiało.
Gość Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Tak, możesz się pod wężyk DV-ki wpiąć śmiało. a powiedz mi czy zwyklym manometrem do 1 bar zmierze prawidlowo ? Czy potrzebny jest vacuometr do zmierzenia pod nadcisnien ??
Łukasz13 Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Zwykłym manometrem do 1 bar zmierzysz doładowanie.
hosearkadio Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Zwykłym manometrem do 1 bar zmierzysz doładowanie. a ile powinno ono wynosić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się