Jump to content
IGNORED

Sztanga,Gruszka Turbiny N/75 AEB


Recommended Posts

Posted

Witam.

Jak powinna zachowywać się ta sztanga co leci od gruszki przy turbałce na postoju bez obciążenie?

Wiem że u mnie turbo nie pompuje, chociaż wydaje mi się ze przy ok 4/5tyś obr je słysze. Na pewno słysze jakiś gwizd ale może to nie turbo.

Po odpaleniu, na postoju wkręcam auto na pełne obroty od 900 do odcinki, to ta sztanga w jakimś zakresie powinna się ruszać, czy nie?

U mnie ona nawet nie drgnie, może ma się poruszać podczas jazdy pod obciążeniem?

Czy właśnie wyczaiłem czemu turbo nie ładuje?

Posted

Na postoju nie będzie sie ruszac, tylko pod obciązeniem.

Posted

Ale któryś z użytkowników pokazywał filmik, i przy wyższych obrotach chyba ok 5tyś sztanga dobre 1,5cm się porusszała. A kilkoro użytkowników potwierdziło że u siebie mają taksamo i wszystko działa

Posted

To mi się tak rusza :D. Na luzie wkręce go na obroty i przy ok 5 tys sztanga sie rusza :D

Posted

No właśnie. I tak 5 użytkowników mówi że ma się ruszać a nastepnych 5 ze sie nie rusza i dalej jestem wpiz****

Posted

To napisz tu jak dojdziesz do tego jak ma być, bo ja też już nie wiem czy mam dobrze czy źle :-)

Posted

Najlepiej jakby ktoś był z okolic Krakowa w posiadaniu B5 Q Avanta AEB który dałby sie przejechać:)

Posted (edited)

Kwestia jest co tymi testami chcecie osiągnąć, bo to czy auto jest sprawne i turbo ładuje dowiecie się tylko z logów choc w aeb nie do końca bo nie ma mapsesora, na 100% prawde powiem manometr podpięty do kolektora.

Edited by ?ukasz13
Posted

Powiedz mi proszę. Gdzie podpiąć ten manometr. Właśnie wiem ze robiąc logi, nie dowiem się nic o turbinie a chodzi o to że mi jakby nie ladowala na 100 procent. Podczas przyspieszania czuć ewidentne braki mocy l wtedy turbo jakby mniej tzn ciszej syczalo.

Posted

Kwestia jest co tymi testami chcecie osiągnąć, bo to czy auto jest sprawne i turbo ładuje dowiecie się tylko z logów choc w aeb nie do końca bo nie ma mapsesora, na 100% prawde powiem manometr podpięty do kolektora.

Ja wiem że turbo mi nie pompuje. Chce się dowiedzieć co jest przyczyna bo na pewno nie samo turbo. Nie dawno po regeneracji, ostatnio miałem ją w ręce. bez luzów itp. małe szanse że ona winna. pospinane i szczelne wszystko jest

Posted

nie macie problemu z turbiną...

Vacu podpinacie na kolektor dolotowy, turbo załacza spalina, a największą spaline mamy na obciążonym silniku, ruszysz gruszke naciskając linkę gazu na max, turbo otwiera się jak ma dużą dawkę spaliny. kupta se Vacu, pomierzta, logi wam huka dadzą, szczelność układu. Mi biło do 0,6bar i sie kończyło bo dziurami dmuchało...

Posted

Vacu podpinacie na kolektor dolotowy

Dzięki za odpowiedź. Możesz doprecyzować ??:D

Posted

Vacu podpinacie na kolektor dolotowy

Dzięki za odpowiedź. Możesz doprecyzować ?? :D

Vacu podpinacie na kolektor dolotowy

Dzięki za odpowiedź. Możesz doprecyzować ?? :D

Vacumetr podpinasz żeby sprawdzić pod i nadcisnienie na kolektorze. Żółte punkty, to wężyki gdzie można się wpiąć.

1a2a1206b2db0195gen.jpg

Posted

No ok. Gruszka u mnie ok, N75 rozsypany. Ale jak się to wszystko podepnie na krótko tzn bez n75 tylko na trójniku i wpina manometr to turbo bije 0,1?

Czy to już jego koniec?

Posted

252875431_1_644x461_silnik-vw-audi-a4-b5

Ja mam taki silnik :D



Vacu podpinacie na kolektor dolotowy

Dzięki za odpowiedź. Możesz doprecyzować ?? :D


Vacu podpinacie na kolektor dolotowy

Dzięki za odpowiedź. Możesz doprecyzować ?? :D

Vacumetr podpinasz żeby sprawdzić pod i nadcisnienie na kolektorze. Żółte punkty, to wężyki gdzie można się wpiąć.

1a2a1206b2db0195gen.jpg

Powiedz mi czy ten dolny punkt to przwod do DV >?? :D Tak mi sie wydaje. Czyli wypinam przewod od DV "robie" Trójnik który wpinam w kolektor i do jednej cześci wpinam manometr a do drugiej przewod od DV ?? :D

Posted

Tak, możesz się pod wężyk DV-ki wpiąć śmiało.

Posted

Tak, możesz się pod wężyk DV-ki wpiąć śmiało.

a powiedz mi czy zwyklym manometrem do 1 bar zmierze prawidlowo ? Czy potrzebny jest vacuometr do zmierzenia pod nadcisnien ??

Posted

Zwykłym manometrem do 1 bar zmierzysz doładowanie.

Posted

Zwykłym manometrem do 1 bar zmierzysz doładowanie.

a ile powinno ono wynosić?

Posted

Seria 0.6

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...