slo Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Witam, Mam problem po swapie skrzyni i dołożeniu quattro. Chodzi o padające pompy paliwa. Dzisiaj znowu trzecia pompa przestała chodzić. Paliwa w zbiorniku jest ok za 100zł więc rezerwy raczej nie ma. Nowa pompa paliwa wytrzymała od lutego do czerwca i się zatarła - mechanik, który ją wymieniał mówił że benzyna była czarna. Potem kupiłem używaną pompę (czekając na rozpatrzenie gwarancji tamtej) - wytrzymała ok 3 tygodnie i zdechła. Czy ma ktoś pomysł co może być na rzeczy? Może coś z kodowaniem ? Może źle podłączone wężyki w baku? Wie ktoś jak dokładnie fukcjonuje przelewanie się paliwa z tych dwóch komór w zbiorniku? Czy to pompa jest odpowiedzialna za tłoczenie paliwa z jednej komory na drugą ? Dodam, że jeszcze nie mam podłączonego kabelka od pływaka po stronie kierowcy do licznika - dlatego wskazówka poziomu paliwa szaleje. Dodam że teraz ta pompa (używka) zatarła się przy ok 20-30L paliwa w baku. Ostatnim razem ta co pochodziła najdłużej (nowa) zatarła się przy ok 10-20L benzyny w baku. Jeśli to ma jakieś wogóle znaczenie. Co zmienia kodowanie zbiornika ośka/quattro ? Czy pompa dostaje jakieś wyższe/niższe napięcie ? Czy to tylko informacje dla licznika że ma brać dane z obu pływaków ? Pozdrawiam
Robero321 Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Jeśli zmieniałeś ośke na Q to zmieniałeś też bak. W jakim stanie był? jak benzyna była czarna to płukałeś układ ? Czyściłeś zbiornik ?
slo Posted June 26, 2015 Author Posted June 26, 2015 zbiornik był czysty, benzyna zrobiła się czarna od spalonej pompy. Tak powiedział mechanik
bobikos Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 (edited) Sprawdź jaki bak zamontowałeś, czy na pewno był od 1.8 T, najlepiej odczytaj oznaczenie na pompie. Z tego co przeglądałem benzynki w q miały bardziej skomplikowany system zasilania/ powrotu / wyłapywania oparów. Czy system rurek był kompletny w Twoim baku? Ja akurat mam diesla więc problemu nie było. Moim zdaniem kodowanie nie ma znaczenia, bo w liczniku dotyczy jedynie poziomu paliwa. Możesz sterownik silnika przekodować z 00002 na 00003 ale nie powinno wpływać na sterowanie pompą. Edited June 26, 2015 by bobikos
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now