czester11 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 (edytowane) Witam niedawno zmieniłem moja b5 na nowszy model. Pokrótce : Model audi a4 b6 avant silnik 2.5 tdi 180 km, 11.2002 r.z jedynym słusznym napędem czyli quattro. Na pokładzie full opcja : Silnik AKE Elektryczne szyby x4 El i podgrzewane lusterka Lustra fotochrom 8 poduszek powietrznych z kurtynami Parktronik Manual 6 biegowy zawieszenie seria 1be Fotele skóra + alcantara elektryczne z pompowaniem ,wysuwane siedzisko,schowki w fotelu Grzany tył i przód Lodówka w schowku Navi plus ze zmieniarką 6 cd w schowku Audio BOSE Kierownica skórzana multimedialna Ręczny w skórze Telefon pokładowy w podlokietniku Pakiet chrom Tempomat Czujnik zmierzchu Back home system Xenon Ciemna podsufitka I jeszcze trochę ale jeszcze nie ogarniam E0A = Akcja specjalna-brak 1KP = Hamulce tarczowe czerwony tył 3FA = Bez wkładu dachu (dach pełny) F0A = Kein sonderfahrzeug, standard-ausfuehrung T5T = 6-cylindrowy silnik wysokoprezny (diesel) 2,5 ltr. litera kodowa 2ZQ = Kierownica wielofunkc. do poduszki bezp. 7Q2 = Radio z nawigacjĄ 3L5 = Siedzenia przednie, regulowane elektrycznie 1SA = Bez osłony dolnej zesp. napedowego 7A2 = Zmieniarka cd J1U = Akumulator 3NZ = Oparcie tylne dzielone CD0 = Obręcz koła ze stopów lekkich 7,5jx17h2 et28 5/112 4UE = Lewo/prawo 1LT = Hamulce tarczowe przod 8GU = Alternator 8JG = Reflektor halog. potrójny z lampĄ wyładow.('ksenon') 8Q3 = Autom. dynamiczna regulacja zasięgu refl. 7K0 = Bez układu kontroli ciŚnienia w oponach 4KC = Szkło atermiczne-dookoła, zielony 0GE = Instalacja oczyszczania gazow spal. eu3 6XJ = Lusterko wewnetrzne, przyciemniane automatycznie, 5ME = Nakładki ozdobne na tablicy przyrzĄdów i tapicerkach 0G1 = Przedłużenie okresu przeglĄdu U2A = Zestaw wskaznikow z obrotomierzem, zegarem radiowym 9Q4 = WyŚwietlacz wielof. z wyŚwietl. przeglĄdów 4X4 = Boczna pod. bezp. przód i tył z pod. bezp. głowy 3Y0 = Bez rolety przesiwsłonecznej Q1D = Fot. sport. 7X1 = UltradŹwięk. układ pomocy przy parkowaniu 0YM = Klasy ciezaru-os tylna >> zakres ciezaru: 11 X0A = National sales program germany 8Z5 = Chlodnica wody 2K1 = Zderzak wzmocniony 1BE = Pakiet zawiesz. komfortowe podwozie- 4R4 = Elektryczne podnoŚniki szyb 0JK = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: 10 1N1 = Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown. MR1 = 6-cylindrowy silnik wysokoprezny (diesel) 2,5 ltr. litera kodowa 6R2 = Oslona dzwigni zmiany biegow skora 5D1 = Carrier frequency 433.92 to 434.42 mhz 4GH = Szkło atermiczne-dookoła, zielony Auto ma pare mankamentow typu urwany zawias schowka czy duze spalanie ale frajda z jazdy z tym napedem bezcenna , przyspiesza jak pocisk i trzyma sie drogi jak przyklejony. Edytowane 18 Lipca 2015 przez czester11
MARCIN607 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 (edytowane) Fajne autko. Kolor+(konieczny mod)sline= kopara w dół. Trza na swap teraz zbierać. Edytowane 29 Czerwca 2015 przez MARCIN607
czester11 Opublikowano 2 Lipca 2015 Autor Opublikowano 2 Lipca 2015 Fajne autko. Kolor+(konieczny mod)sline= kopara w dół. Trza na swap teraz zbierać. Nie bardzo rozumiem co masz na myśli??
Wandej Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 Fajne autko. Kolor+(konieczny mod)sline= kopara w dół. Trza na swap teraz zbierać. Nie bardzo rozumiem co masz na myśli?? W wolnym tłumaczeniu. Marcinowi podoba się kolor auta. Sugeruje żebyś założył zderzaki i listwy boczne od wersji s-line i wymienił silnik na jakis porzadniejszy Kolor fakty bajka
Rafal1988Lodz Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 widze coraz wiecej czerwieni na forum. Kolor to LY3J?
Aron21 Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Kolor Miazga Co do Swapu Silnika po co ?? Sam mam 2.5 180 Quattro ale Sedanik i sprawuje się świetnie , Spalanie śmieszne bo 7,5l/100km to po co ładować 1.9 Chyba że kolega miał na myśli 4.2PB A co do modów Sline wyjdą tutaj jak najbardziej na +++ Do tego
czester11 Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Opublikowano 4 Lipca 2015 Teraz rozumiem zderzaczki jak najbardziej pójdą. jak miałbym zmieniać silnik to na v8 właśnie bo spalanie i tak się dużo nie zmieni. Co do spalania właśnie to te 7 kolego wychodzi w trasie przy baaardzo spokojnej jeździe. Ogółem to 10 a jak mnie poniesie to 15 wychodzi. Silnik ma potencjał naprawdę idzie jak pocisk.tylko zawsze byłem uprzedzony do tej konstrukcji ale dźwięk v6 doladowanej rekompensuje i spalanie i ewentualne naprawy Zresztą jak kogoś nie stać to się nie kupuje
PrzemoS4 Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 Spalanie pomiędzy 2.5 tdi a v8 jest ogromne....także kwestia zastanowienia sie...
czester11 Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Opublikowano 4 Lipca 2015 Spalanie pomiędzy 2.5 tdi a v8 jest ogromne....także kwestia zastanowienia sie... czyli?? u mnie przy mojej jezdzie 50 km dziennie autostrada do pracy srednie to 11l jak w miasto sie wybiore rosnie do 15l.
PrzemoS4 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Po mieście ok 20 przy normalnej jeździe....jeśli mowa o pb...są momenty ze i wiecej a trasa spokojna jazda na tempomacie do 120 km/h to ok 13 l na seetke....
Joziek79 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 No tyle to i V6 potrafi Muszę chyba sprawdzić czy nie mam cegły w bucie [emoji14]
PrzemoS4 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Haha....mi w v8 przy ostrej jeździe po mieście spalanie wychodzi 33l ...ale mając v8 już sama jazda do 2,5tys obr po mieście wystarcza,bo samo ruszanie ze świateł i pociągnięcie tylko do tych obrotów powoduje to ze i tak do następnych świateł dojeżdża sie jako pierwszy....chyba ze kogoś innego poniesie to już wiadomo....
czester11 Opublikowano 5 Lipca 2015 Autor Opublikowano 5 Lipca 2015 no to mi przy takiej jezdzie jak mowisz wychodzi ok 15 w miescie a trasa praktycznie 10-11 wiec roznica 20 zl na setke nie robi roznicy . W porownaniu v6 v8 moim zdaniem to v6 wiecej pali. 2,5-4,2 litra pojemnosci dzielac matematycznie wychodzi ze v8 jest oszczedniejsza ;P Wiec trzeba zmienic na oszczedniejszy 4,2 ;P No chyba ze miellibysmy porownywac z moim poprzednim r4 ktory w 5 l sie miescil i 6,5 w miescie.
PrzemoS4 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Musisz jeszcze wsiąść pod uwagę koszty utrzymania silnika...4,2 v8 to pozeracz ....mowię tutaj o rozrzadzie itp....
Aron21 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 To Ci powiem że dużo Ci pali to twoje 2.5 V6 Ja codziennie dojeżdzam do pracy 10km , jazda 60% poza miastem i 40% po mieście , prędkość do 120km/h i spalanie wychodzi mi od 7.5l do 8l/100km . Jak zatankuje za 100zł to robie od 260-300km zależności czy nie raz jak wracam do domu to lece po 140/180
instruktor83 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 miałem też kiedyś taką Audi z tym że 163ps i do tego w multitronicu , ale dźwięk tej jednostki jest naprawdę przyjemny powodzenia w modzeniu
czester11 Opublikowano 9 Lipca 2015 Autor Opublikowano 9 Lipca 2015 To Ci powiem że dużo Ci pali to twoje 2.5 V6 Ja codziennie dojeżdzam do pracy 10km , jazda 60% poza miastem i 40% po mieście , prędkość do 120km/h i spalanie wychodzi mi od 7.5l do 8l/100km . Jak zatankuje za 100zł to robie od 260-300km zależności czy nie raz jak wracam do domu to lece po 140/180 No mi też 7.8-8 l wychodzi jak lecę jadę max _120 do pracy 50 km. Ale nie da się i zazwyczaj deptam do końca i z 220 nie zachodzi. Porostu jakiś szatan nie audi. Dlatego średnio 13 wychodzi. Ale na trasie ok 7-8. Ale jak tu nie dać poryczec V6 po to jest .
PrzemoS4 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Wariat :) normalnie wariat :) V8 gdybys tak deptał do końca to wyszło by pod 30l
czester11 Opublikowano 18 Lipca 2015 Autor Opublikowano 18 Lipca 2015 widze coraz wiecej czerwieni na forum. Kolor to LY3J?Lz3m Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się