Jump to content
IGNORED

Potrzebuje filmik schodzenia z obrotów od posiadacza silnika AHL


Recommended Posts

Posted (edited)

Witam,

Koledzy czy jesteście w stanie mi nagrać filmik jak u was auto schodzi z obrotów oczywiście na postoju po prze gazówce do 3000/4000 obr/min ? Pytanie do posiadaczy silnika AHL. :) Dzięki za pomoc :) Chciałbym zobaczyć czy tak jak u mnie czy szybciej.

Tutaj filmik ode mnie jak u mnie schodzi z obrotów. Czy nie za wolno według Was ?

https://www.youtube.com/watch?v=ayKUVoJG0Mo&feature=youtu.be

Edited by nike166
Posted

według mnie normalnie wszystko. Tylko na zimnym sie tak nie gazuje.

Posted

Tu jest wszystko dobrze ładnie sie wkręca normalnie spada nie faluje nie szukaj usterek :P jeździj ;)

Posted

Ale przy spadaniu chwilowo zawiesza się na 1200, czy to normalne ?

Posted

Mój ma tak samo, chociaż nie zawsze :decayed: . Też nie mogłem się do tego przyzwyczaić zmieniając samochód na a4.

Posted

Aha czyli wygląda na to, że ten typ tak ma :)

Posted

Ja mam problem ze zbyt wolnym spadaniem obrotów podczas jazdy przy zmianie biegów. Ktoś miał podobny problem? Silnik AHL.

Posted

Ja mam tak,gdy silnik nagrzany do 90,bo pojeździłem troszkę :) To gdy zapodam na luz podczas jazdy,to przez kilka sekund trzyma na 1200-1300(czasem normalnie opada)a gdy lekko dodam gazu to spada i stabilizuje się.

Na zimnym ok.

Może to wina przepustnicy?

Dodam też że czasem w ogóle ssanie się nie włącza.

Posted

Ja mam tak,gdy silnik nagrzany do 90,bo pojeździłem troszkę :) To gdy zapodam na luz podczas jazdy,to przez kilka sekund trzyma na 1200-1300(czasem normalnie opada)a gdy lekko dodam gazu to spada i stabilizuje się.

Na zimnym ok.

Może to wina przepustnicy?

Dodam też że czasem w ogóle ssanie się nie włącza.

Mam to samo :) Na zimnym silniku obroty spadają od razu momentalnie, tylko trochę się nagrzeje już sporo wolniej opadają.

Nie wiem w końcu czy to normalne :)

Posted

Byłem u mechanika(dobrego)i mówił ze to może być wina przepustnicy,że adaptacja i czyszczenie nic nie da,jedynie wymiana,ale nie opłaca się używki tylko dobry zamiennik,ceny oryginałów zaczynają się od 900zł :)

Posted

Kolego nike166 ja bym chciał żeby u mnie tak idealnie spadały :) nie szukaj dziury w całym.

A co do innych, to też mi powoli spadają na ciepłym silniku, ale podejrzewam, że to może być przez zjechane styki w przepustnicy pod czarnym deklem i czyszczenie nic nie pomaga. Ssanie nie włączało się zimą a jak zrobiło się ciepło zaczęło się włączać :kox: a na to wszystko mechanicy nasi wspaniali czepiają się pękniętego kolektora wydechowego, że od tego niby trzeba zacząć żenada :doh:

Posted

Kolego nike166 ja bym chciał żeby u mnie tak idealnie spadały :) nie szukaj dziury w całym.

A co do innych, to też mi powoli spadają na ciepłym silniku, ale podejrzewam, że to może być przez zjechane styki w przepustnicy pod czarnym deklem i czyszczenie nic nie pomaga. Ssanie nie włączało się zimą a jak zrobiło się ciepło zaczęło się włączać :kox: a na to wszystko mechanicy nasi wspaniali czepiają się pękniętego kolektora wydechowego, że od tego niby trzeba zacząć żenada :doh:

Z tym ssaniem to dokładnie jak u mnie, w zime nie działało, a w teraz działa w gorące dni :D Myślę, że to jakiś typowy problem tego silnika tylko gdzie szukać rozwiązania :D Myślę, że po wyjechaniu z fabryki wszystko działało :)

Posted

No z tym ssaniem to różne rzeczy sie dzieją,jak i z obrotami,czasem jest ok a czasem wolno opadają,może to wina mieszanki paliwa?

Posted

U mnie też się "normują" obroty w tych dolnych granicach..

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...