DanielMod Opublikowano 22 Lutego 2019 Autor Opublikowano 22 Lutego 2019 3 godziny temu, HOLMATRO napisał: Ale miotacze Będzie czym podlać
DanielMod Opublikowano 23 Lutego 2019 Autor Opublikowano 23 Lutego 2019 8 godzin temu, KoJ@K napisał: Chyba Będzie z czego dymić ? Założone wstępnie soft na 2.5 bar i paliwka wlane ale z dymem tragedii nie ma oczywiście nie można powiedzieć że nie ma wcale ?
KoJ@K Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 No no ... podlej tyle ile ma być, a nie troszke
misiek95 Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 Daniel, ja czekam aż stwierdzisz ze musi wjechać większa dmuchawka?
DanielMod Opublikowano 23 Lutego 2019 Autor Opublikowano 23 Lutego 2019 6 godzin temu, misiek95 napisał: Daniel, ja czekam aż stwierdzisz ze musi wjechać większa dmuchawka? Przydałoby się zmienić na coś większego nie powiem po głowie chodzi mi GTB2265vklr żeby dmuchać z 2.8 ?
DanielMod Opublikowano 24 Lutego 2019 Autor Opublikowano 24 Lutego 2019 Przyłapana na mieście na firadzie Szkoda że taka jakość ...
Kowi87 Opublikowano 24 Lutego 2019 Opublikowano 24 Lutego 2019 W dniu 22.02.2019 o 18:32, DanielMod napisał: Lecimy z tematem No niezła wydajnośc, u mnie wyszło 111mg, ale papierka nie widziałem?
DanielMod Opublikowano 24 Lutego 2019 Autor Opublikowano 24 Lutego 2019 4 minuty temu, Kowi87 napisał: No niezła wydajnośc, u mnie wyszło 111mg, ale papierka nie widziałem? Na korpusie AL masz ? Mariusz robił ? ?
Kowi87 Opublikowano 24 Lutego 2019 Opublikowano 24 Lutego 2019 Teraz, DanielMod napisał: Na korpusie AL masz ? Mariusz robił ? ? Mariusz robił, a korpus chyba BA(takie chyba siedzą w AVF 03r), ja osobiscie ich nie oddawałem, zleciłem W ciagu 2 tyg będe stroił na nowo, zobaczymy czy cos sie zmieni.
DanielMod Opublikowano 24 Lutego 2019 Autor Opublikowano 24 Lutego 2019 No dlatego kilka mg mniej bo korpus BA ? U mnie niestety trzyma turbo nie ma czym więcej dmuchnąć . Będę myślał coś dalej marzy mi się GTD2263 ale już duża kasa , ciekawy jestem ile u Ciebie pomaga porting i wałek SDI .
DanielMod Opublikowano 28 Lutego 2019 Autor Opublikowano 28 Lutego 2019 Nowe chłodzenie bo przez temp w dolocie egt trzymało w dalszej walce o więcej koksu ? 1
DanielMod Opublikowano 1 Marca 2019 Autor Opublikowano 1 Marca 2019 9 godzin temu, KoJ@K napisał: Po wiekszym fmicu spadlo egt ? Spadło na razie dmuchamy 2.5 bar wychodzą praktycznie bezdymne okolice 290km i 540 Nm i egt zamyka się w 930 stopniach, gdzie na małym IC limiter egt ucinał już dawkę.
misiek95 Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 3 godziny temu, tazzi napisał: Pęknie Ci to 300 coś czuje?? Nie pęknie dopóki nie zmieni dmuchawy a obecnej nie sprzeda mi
tazzi Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 38 minut temu, misiek95 napisał: Nie pęknie dopóki nie zmieni dmuchawy a obecnej nie sprzeda mi To wy się już zgadaliscie ?! ? sam chciałem popytać Daniela o nią ?
DanielMod Opublikowano 2 Marca 2019 Autor Opublikowano 2 Marca 2019 Może będzie zmiana kto wie , nie chce na pewno robić więcej niż jest zalecane z 2060vklr , pompuje 2.53 bar w tym momencie , limiter egt bardzo bezpiecznie na 930 stopni ? Okolice 290km i 550 Nm z pięknym dołem na poziomie 460 Nm przy 2 tyś , tak to wstępnie wygląda po hamowaniu po logach , zobaczymy co pokażą rolki . ? Do tego dodam że Sachs Performance pięknie sobie z tym radzi i strzały z miejsca są możliwe 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się