Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Black Avant S-line Plus Quattro Engine Porsche Macan 3.0 V6 S Diesel


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, tomekhxc napisał:

bedziesz kiedyś przejazdem to wpadnij na pogaduchy ;) 

To jasne czasem jestem w RKL więc żaden problem :-)

Opublikowano

Panie no musi być niżej ! ? 

Ale ciekawią mnie te twoje mody z mocą wiec można przymknąć oko ?

Opublikowano

Teraz jest promo na AP mozna cos taniej wyrwać do 8 września ;) 

Opublikowano

Hał macz ? :eusathink:

Opublikowano

Poniżej 2200 można nabyć ;) 

Opublikowano

Więc tak po wstępnym planie założenia Firadów HF 50 żeby rozbujać bardziej Moje GTB1760 , doszedłem do wniosku że lepiej kupić Firady HF80 lub 100 i wpakować GTB2060 VKLR na kulkach z chłodzeniem cieczą , więc taka piękna dmuchawa leży już właśnie u mnie i jak wrócę z delegacji będzie montowana w moim skromnym BPW  :D:D Zresztą ostatnio wynik z hamowni kolegi rrrudy25 mnie trochę napalił :-) 

21687660_1719794981427514_67159043705300

Opublikowano

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23],co tu duzo pisac[emoji106]
Podeslij zdjecia nr,wirnika na fb [emoji849]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nooo nie moge :jerk: to juz jest przerobiona, gotowa do montazu ? Bo nie widac z tej strony kolektora.

Opublikowano
10 minut temu, KoJ@K napisał:

Nooo nie moge :jerk: to juz jest przerobiona, gotowa do montazu ? Bo nie widac z tej strony kolektora.

Tak jest można powiedzieć że wejdzie P&P zamiast GTB17 :D 

Opublikowano

A od kogo ?

Opublikowano (edytowane)

Turbo-Spaw :-) miałem sam przerabiać ale słabo u mnie o kogoś kto fajnie pospawa żeliwo..

Edytowane przez danielstol
Opublikowano

No to teraz jeszcze odpowiednie pompeczki do tego i bedzie jechało[emoji123][emoji48]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
2 godziny temu, rrrudy25 napisał:

No to teraz jeszcze odpowiednie pompeczki do tego i bedzie jechałoemoji123.pngemoji48.png

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

Będzie sprzęgło BRD+Kevlar i Firady ale to już chyba temat bardziej na wiosnę . Teraz będę miał inny wydatek , jakiś bardziej zaawansowany kurs TIGa i kupno swojego sprzętu co by można już bardziej profesjonalnie spawać wydechy i doloty z nierdzewki :D Pożyczanie sprzętu i te nie ładnie wyglądające moje spawy już mnie denerwują a pasuje sobie ogąrnąć samemu już ładnego TIPa :-) Przed zimą włożę VKLR i będzie śmigać na tym programie co jest na 2 barach . Zaoszczędzi się wtedy w zimię trochę siana i na wiosnę chcę osiągnąć Twój wynik na hamowni . Dalsze plany to oczywiście gwint i może tak po cichu myślę kiedyś o dorezaniu Quattro :decayed:

Opublikowano

Myslałem ze etap sprzegła masz juz za soba ....No teraz jak bym brał to tez własnie tiga a tak musze szlifowac swoje spawy bo migiem tego tak ładnie nie oblecisz[emoji53]no ale z czegos trzeba byc zadowolonym ...

No gwint koniecznie musisz dac albo same springi chociaz bo to tragicznie teraz wyglada[emoji33]
Jak nie montujesz vfiza to ogarnij chociaz wskaznik egt [emoji6]przyda ci sie przy duzych pompkach [emoji106]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dodaj do listy docisk Sachs performance bo samo brd i kevlar nie ogarnie tego. Max dla kevlaru i brd w moim przypadku było 230 ( tylko że miałem zwykły kevlar nie makland)

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Myslałem ze etap sprzegła masz juz za soba ....No teraz jak bym brał to tez własnie tiga a tak musze szlifowac swoje spawy bo migiem tego tak ładnie nie oblecisz[emoji53]no ale z czegos trzeba byc zadowolonym ...

No gwint koniecznie musisz dac albo same springi chociaz bo to tragicznie teraz wyglada[emoji33]
Jak nie montujesz vfiza to ogarnij chociaz wskaznik egt [emoji6]przyda ci sie przy duzych pompkach [emoji106]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Dokładnie egt podstawa :)
A zamiast zestawu brd swoje obij kevlar makland (250)+ docisk Sachs performance (1300) masz zestaw do 300 kuca i 600 nm

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Golden miałes cheba jakiegos przykrego zoonka z tym brd [emoji23]
Znam kilku i widziałem wiele projektow na brd+kevlar i spokojnie 500Nm taki zestaw zniesie [emoji6]ba... nawet znam goscia co nie obijał kevlarem i ma pincet niuta i tez sprzeglo trzyma juz chyba trzeci rok...

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Golden miałes cheba jakiegos przykrego zoonka z tym brd [emoji23]
Znam kilku i widziałem wiele projektow na brd+kevlar i spokojnie 500Nm taki zestaw zniesie [emoji6]ba... nawet znam goscia co nie obijał kevlarem i ma pincet niuta i tez sprzeglo trzyma juz chyba trzeci rok...

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Ale jakoś wzmacniany jeszcze docisk był? Inne sprężyny czy coś? Ja przez te brd 2 razy skrzynie ściągalem na nowo nawet kevlar obijlem i po rozgrzaniu potrafilo się słizgnac. Ps zależy jaka hamowania bo też już spore różnice widziałem

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
44 minuty temu, rrrudy25 napisał:

Myslałem ze etap sprzegła masz juz za soba ....No teraz jak bym brał to tez własnie tiga a tak musze szlifowac swoje spawy bo migiem tego tak ładnie nie obleciszemoji53.pngno ale z czegos trzeba byc zadowolonym ...

No gwint koniecznie musisz dac albo same springi chociaz bo to tragicznie teraz wygladaemoji33.png
Jak nie montujesz vfiza to ogarnij chociaz wskaznik egt emoji6.pngprzyda ci sie przy duzych pompkach emoji106.png

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

Panie Springi Eibacha Sportline są od dwóch lat na aucie ? . Porostu na naciągu tak to wygląda że jest duża koza dlatego będzie jeszcze nizej na gwincie ;-) Sprzęgło teraz mam serię obita kevlarem daje rady jest 420 Nm w sumie tylko więc musi .Nawet przy ruszaniu z launch control nic się nie dzieje. Myślę że BRD i kevlar powinien obskoczyc ale to jeszcze temat do przemyślenia i doczytani i oczywiście opini was koledzy :-)Co do egt to na razie limiter jest przy bezpiecznej granicy. Jak wpadną duże pompki to będzie albo Vfiz albo zegary doładowania i egt. To musi być zdaje sobie z tego sprawę. Tig piękna sprawa, wydech widać pod spodem więc nie ma tragedii ale dolot już widać często i chciałbym to ogarniać w miarę ładnie. Inwestycja na przyszłość bo po znajomych też się czasem ogarnia takie rzeczy :-)

Opublikowano
Panie Springi Eibacha Sportline są od dwóch lat na aucie [emoji16] . Porostu na naciągu tak to wygląda że jest duża koza dlatego będzie jeszcze nizej na gwincie ;-) Sprzęgło teraz mam serię obita kevlarem daje rady jest 420 Nm w sumie tylko więc musi .Nawet przy ruszaniu z launch control nic się nie dzieje. Myślę że BRD i kevlar powinien obskoczyc ale to jeszcze temat do przemyślenia i doczytani i oczywiście opini was koledzy :-)Co do egt to na razie limiter jest przy bezpiecznej granicy. Jak wpadną duże pompki to będzie albo Vfiz albo zegary doładowania i egt. To musi być zdaje sobie z tego sprawę. Tig piękna sprawa, wydech widać pod spodem więc nie ma tragedii ale dolot już widać często i chciałbym to ogarniać w miarę ładnie. Inwestycja na przyszłość bo po znajomych też się czasem ogarnia takie rzeczy :-)
Jeżeli kiedyś będziesz chciał wkładać quattro typ bierz Sachs performance od razu, bo przy tym napędzie quattro dopiero będą przeciążenia. Nie rób mojego błędu nie idź w pół środki bo potem będziesz się denerwowal. Zamiast brd obij co masz i sachs performance jak padnie dwumas to z sharana jakis mocniejszy jeszcze jest i powinno już temat sprzęgła się nie pojawic

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...