Gość Murzyn Opublikowano 3 Lutego 2007 Opublikowano 3 Lutego 2007 Byl maly problemik z autkiem (B6 1.8TQ) wiatrak od chlodnicy latal jak szalony zaraz po odpaleniu nawet zimnego autka. znalazlem takie bledy. 2 Faults Found: 16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal P0106 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 002 - Lower Limit Exceeded po wykasowaniu bylo ok,ale dzis znowu ten sam problem sie pojawil. Mam pytanko gdzie jest ten G71, bo moze cos sie tam porozlaczalo, albo wystarczy przeczyscic styki. Jak nie to pozostaje wymiana tego sensorka czy macie jakies inne sugestie?
Gość Murzyn Opublikowano 3 Lutego 2007 Opublikowano 3 Lutego 2007 hmm to teraz tylko trzeba sie zastanowic czy wezyk od cisnienia gdzies sie obluzowal (oby oby) czy czujnik do wywalenia hmm ma ktos pojecie jakie sa tego koszty?? [ Dodano: 03-02-2007, 18:44 ] nie kumam tylko co to ma wspolnego z wlaczaniem sie chlodnicy (chyba ze to jest objaw G62 Signal too High i glupek mysli ze zimny plyn ma ponad 90C, ale przy walnieciu tego czujniczka czy w B5 czy B6 byly calkiem inne objawy...) podepne jeszcze raz Vag'a i zoaczymy co wyjdzie
pre_pl Opublikowano 3 Lutego 2007 Opublikowano 3 Lutego 2007 koszty ? No nowy ECU Ale na pewno nie to jest przyczyną. Jaki kod silnika w ogóle ?
rex Opublikowano 3 Lutego 2007 Opublikowano 3 Lutego 2007 pre, żeby wymienić mały czujnik w ECU trzeba wymienić całę ECU ?? Kod silnika : AVJ .
pre_pl Opublikowano 3 Lutego 2007 Opublikowano 3 Lutego 2007 no zależy gdzie jest, na razie nie znalazłem konkretnej informacji 'gdzie jest' (różnie to było). Na audiworld znalazłem informacje, że należy sprawdzić wszelkie połączenia, przyczyną może też być G31 (który jest przy IC). Sprawdźcie grupę 115 - pokaże wskazania G31, oraz 113 - wskazania F96. Oba wskazania sprawdzić na jałowym (czwarte pole)
Gość Murzyn Opublikowano 3 Lutego 2007 Opublikowano 3 Lutego 2007 pre_pl, robic dynamiczna analize?? Nie pamietam ktore bloki sie robi przy 1.8T...jak ktos pamieta to napiszcie
pre_pl Opublikowano 3 Lutego 2007 Opublikowano 3 Lutego 2007 robic dynamiczna analize?? Nie pamietam ktore bloki sie robi przy 1.8T...jak ktos pamieta to napiszcie no wsiądźcie i sprawdzcie na jałowym co podałem, ciekaw jestem co wyjdzie Roboty w końcu mało, nigdzie jechać nie trza Bloki, które się sprawdza w 1.8T przecież są opisane w kóryms poscie spanky'ego (podwieszone). To ten post z linkiem do forum Mastersa
Gość Murzyn Opublikowano 3 Lutego 2007 Opublikowano 3 Lutego 2007 kolejno 113, 115 zimny blok 113/ 800o/min 22.6% 3.5% 990mbar blok 115/ 800o/min 22.6% 990 mbar 980mbar rozgrzany 800 16,5 3.1 990 800 16,5 990 (980)-990 goracy 800 15,8 2,7 995 800 15,8 990 900 cos w tym roczniku 02 pozmieniali parametry blokow 07 i 25 wogole nie dzialaja, wiec nie udalo sie zrobic pelnej analizy. 16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal P0106 - 008 - Implausible Signal - Intermittent-ten blad juz sie nie pojawil, widocznie ECU mialo mala depresje ale juz z tego wyszledl Wiatrak chlodnicy jednak ciagle jest zalaczony wiec jest to przez blad: 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 002 - Lower Limit Exceeded pojawia sie bardzo czesto jak silnik sie rozgrzewa, po osiagnieciu temp ro boczej juz nie wyskakuje. Moja diagnoza to G62 do wymiany (cale szczescie ze tylko to) Ja za ten sensor placilem jakies 30pln, ktos wymienial ile kosztuje w ASO??
pre_pl Opublikowano 3 Lutego 2007 Opublikowano 3 Lutego 2007 Wiatrak chlodnicy jednak ciagle jest zalaczony wiec jest to przez blad: robiliście wirusa ?
pre_pl Opublikowano 3 Lutego 2007 Opublikowano 3 Lutego 2007 no pisałem już niedawno o tym I co teraz.. Mam pisać drugi raz ? :twisted: 1. wrzućcie oryginał soft 2. wiatrak powinien przestać się kręcić 3. wyciągnijcie bezpiecznik od wentyl (chyyyba 24, ale sprawdźcie na wklejce) 4. jeszcze raz wgrać soft (modyfikacja) 5. założyć bezpiecznik 6. nie powinno nic się kręcić (żaden wiatrak) na nowym sofcie
Gość Murzyn Opublikowano 4 Lutego 2007 Opublikowano 4 Lutego 2007 pre_pl, z tego co pamietam tak bylo robione...ale coz...trzeba tez ta opcje sprawdzic dzialoby sie tak zaraz po nowym sofcie czy dopiero po pewnym czasie??
pre_pl Opublikowano 7 Lutego 2007 Opublikowano 7 Lutego 2007 i jak tam ? dalej dmucha ? Sprawdźcie grupę 08 (Auto-HVAC), czy nie ma błędu czujnika G65
rex Opublikowano 7 Lutego 2007 Opublikowano 7 Lutego 2007 pre, narazie żadnych zabiegów nie było, chociaż mam "zaproszenie" do V-Tech'u żeby zrobić tak, jak wcześniej pisałeś. O dziwo to dmucha tylko przez pewien czas, ok. 2-3 min. po zapaleniu auta i samo dmuchania trwa kolejne 2-3 min.
ctv Opublikowano 8 Lutego 2007 Opublikowano 8 Lutego 2007 zacznijmy od tego ze tam jest inny komputer
pre_pl Opublikowano 8 Lutego 2007 Opublikowano 8 Lutego 2007 zacznijmy od tego ze tam jest inny komputer hmmm, chcesz przez to powiedzieć, że wyjmowali kompa ?
ctv Opublikowano 8 Lutego 2007 Opublikowano 8 Lutego 2007 http://www.turbo-garage.com.ua/shopimg/turbo/GTKit/18T_ECU.jpg
rex Opublikowano 12 Lutego 2007 Opublikowano 12 Lutego 2007 Heh, problem znów powrócił. W sumie nic dziwnego, biorąc pod uwagę że nic nie było tak naprawdę z nim robione Na dniach się muszę do V-Tech'u wybrać i zobaczymy co z tego będzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się