tomekxp2 3 Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Witam. U kolegi w a4 podczas jazdy powyżej 120 do 170 km występują delikatnie drgania na kierownicy. Ja siedziałem na miejscu pasażera i też czułem na fotelu jakby cały samochód drgał. Opony kupił w zeszłym roku Barum. Tarcze z przadu są jeszcze w dobrym stanie, tył wymieniał. Koła wyważane, ciśnienie dobre, felgi ok. Poduszki pod silnikiem ok -wszystko było sprawdzane. Czy jest to możliwe, żeby opona nie dawała rady pomimo tego, że jest prawie nowa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 (edytowane) jak bije na kierze to przód. Edytowane 27 Lutego 2017 przez soul87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aras860 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Przegub wewnętrzny ! Za zwyczaj strona kierowcy... Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marson 2 Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Mam podobny problem, wibracja występuje około 120km przy przyśpieszaniu. ściągając gaz nawet od 80km drżu. Na bank przegub wewnętrzny, tylko jak wyczaić z której strony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxit 0 Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 ja bym podmienił opony i sprawdził tak jak radzą później szukał dale barum ale to moje zdanie zadna rewelacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Mam podobny problem, wibracja występuje około 120km przy przyśpieszaniu. ściągając gaz nawet od 80km drżu. Na bank przegub wewnętrzny, tylko jak wyczaić z której strony? Wejść pod samochód i zmacać przeguby, który ma wyczuwalny luz poprzeczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mathias11 0 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 u mnie to samo przy 140+, dodatkowo na 2 biegu jak hamuje silnikiem lub ostro dodaje gazu występuje drganie drążka zmiany biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marson 2 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Pod samochodem nic nie widać, mechanik twierdzi iż przeguby są ok. Sam sprawdzałem ręką brak żadnych luzów. Pytanie czy może drgać dwumas??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Dwumas raczej trzepie na biegu jałowym, jeżeli przeguby są ok to do sprawdzenia opony, ich wiek nie ma znaczenia bo na naszych drogach mogły polecieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się