honcio Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Witam mam pytanie co do 4 bolku pomiarowego . W tym bloku sa zawarte informacje o kącie synchronizacji wałków lecz niestety nie wiem czy mam poprawne parametry jeżeli nie jak je wyregulować wkleję link z foto http://www.directupload.net/file/d/4040/er52enuo_png.htm
alex3p Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 jest dobrze.zostaw byłbym spokojniejszy gdyby synchro było "widoczne" czasami jest tak że gdy pokazuje "0" to wąłek jest poza zakresem a wowczas sygnał nie idzie z wałka tylko z wału korbowego
SotoM Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 0,0 to idealne ustawienie ,ale jak ci nie pasuje to machnij wałek o włos na 0,5
honcio Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Opublikowano 7 Lipca 2015 Na 0 jest ok ale co to jest ten 3 wynik pomiarowy ??
honcio Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Opublikowano 8 Lipca 2015 kat wtrysku. a więc jest on dobry ??
SotoM Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Jest dobry lecz jest na końcu tolerancji która to wynosi 7,6' kwestia ruszenia walka wydechowego
jarfab0511 Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 (edytowane) a ile ma wynosić ten kat wtrysku? Edytowane 11 Lipca 2015 przez jarfab0511
SotoM Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 W 8v i 16v są inne tolerancję a z bani nie pamiętam w 8v coś.coś kojarzę od 3-8' a w 16v nie pamiętam od ilu czy od 0-7,6' czy od 3-7,6' w każdym bać razie ja mam u siebie 4,6 jak z autem się nic nie dzieje i nie ma problemu z zapaleniem i nadmiernym zużyciem paliwa to nie ma sensu tego ruszac
honcio Opublikowano 13 Lipca 2015 Autor Opublikowano 13 Lipca 2015 zużycie paliwa zwiększyło się i trzęsie buda przy 1800
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się