misiekmk2 Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 Witam, mam taki problem że zmieniłem stary zatarty alternator boscha na valeo. Po odpaleniu swieci ladowanie na zegarze. Moze to wina wzbudzacza? bosh miał złącze na jeden wtyk a valeo podwójny i teraz sam nie wiem co zrobić.. Sprzegielko tez się roznilo- stary na waski pasek a ten ' nowy' valeo na szeroki. Tutaj poradziłem sobie przerabiajac na sztywne kolo pasowe ze starego altka z jakiegoś golfa bodajże mk2 albo mk3 ale wydaje mi się ze nie ma to większego znaczenia? Moze trzeba jakoś ten wtyk przerobić? wiem,ze wiele osob robiło już takie zamiany mam nadzieje ze ktoś pomoże bo na weekend samochód potrzebny pozdrawiam, misiek
wojtek79 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Czy alternator który wsadziłeś na 100% był sprawny czy zamontowałeś w ciemno? Jak to podłączyłeś? Jakaś fotka jest?
misiekmk2 Opublikowano 9 Lipca 2015 Autor Opublikowano 9 Lipca 2015 (edytowane) Alternator przed wyjeciem byl 100 procent sprawny. Jakis czas stal w garażu. Nie wiem jak te złącze podpiąć. w starym opisane jest DF jeden pin a w tym założonym L DFM na dwa piny.. Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/uzcAAOSwxH1T7Nhv/$_72.JPG tutaj zdjęcia obydwu. W audiku mam gruby czarny, niebiesko-czarny cienki ktory wcześniej byl wpiety w DF i czarny cienki który byl w D+ Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka Edytowane 9 Lipca 2015 przez misiekmk2
wojtek79 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Czarny gruby muszisz dać do B+ (jest to bezpośrednie połączenie z akumulatorem), czarny cienki który był w D+ podepnij do L (kontrolka ładowania) powinno działać. Może taki opis Ci się przyda: http://www.draaitauto.pl/alternator_2.html
misiekmk2 Opublikowano 9 Lipca 2015 Autor Opublikowano 9 Lipca 2015 Wszystko pasuje, dzięki wielkie. Jutro musze tylko jeszcze rzucić okiem czy ładuje dla pewności. Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
jacek70 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Zmierz napięcie przy okazji jakie daje altek. Może za mało?
misiekmk2 Opublikowano 9 Lipca 2015 Autor Opublikowano 9 Lipca 2015 Właśnie tak chcę zrobić. I tak coś nie gra bo paskiem rzuca za bardzo pomiędzy pompa wspomagania a altkiem. Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
jacek70 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Może koło pasowe jest nie centrycznie względem innych kółek. Jest taka możliwość bo zmieniałeś kółko.(może krzywo osadzone)
baraka Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 (edytowane) A jeśli jest na altku 14.3 v a na klemie nawet 13.1 v na włączonych światłach to gdzie szukac przyczyny??Mówie o wolnych obrotach.Czy to wina regulatora czy kabel od plusa nie przewodzi dobrze?? Edytowane 14 Lipca 2015 przez baraka
misiekmk2 Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Opublikowano 14 Lipca 2015 Faktycznie problem leżał w krzywym kole na altku. Wojtek79 takie podłączenie jest poprawne - dzięki. Problem z kołem załatwiła podkładka miedziana. Pozdrawiam Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się