Gość Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Witam. Mam takie pytanie. Gdzie dokładnie najlepiej wkręcić końcówkę manometru, aby zmierzyć jakie jest ładowanie turbiny. Odnoszę wrażenie że u mnie problemem może być zaworek WG. Jak ktoś to to proszę o info z jaką końcówką powinien być ten manometr. Dzięki za pomoc. Przychodzi weekend i dostałem od ziomeczka taki zestaw manometrów. Chciałbym z niego skorzystać. Dzieki za pomoc
--Rafcio-- Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Pomiedzy kolektorem a DV albo miedzy kolektorem a regulatorem ciśnienia paliwa.
Gość Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Dzieki za odpowiedź, ale to akurat wiem . Bardziej mi chodzi o to gdzie dokładnie wkręcić manometr Jakbyś mógł sprecyzować dokładne miejsce gdzie pomiar będzie wiarygodny Podbijam
alex3p Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Pomiedzy kolektorem a DV albo miedzy kolektorem a regulatorem ciśnienia paliwa.
Gość Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 (edytowane) Pomiedzy kolektorem a DV albo miedzy kolektorem a regulatorem ciśnienia paliwa. No to żeś napisał ... Nieważne ... jutro na konkretnie obadam temat. czy uszkodzony n75 będzie miał podobne objawy do uszkodznej gruszki przy turbinie , i odwrotnie ?? Czy awarie tych części charakteryzują się czymś szczególnym przy mierzeniu cisnienia ? Edytowane 13 Lipca 2015 przez Gość
alex3p Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Przeciez dostales odpowiedz, czego jeszcze chcesz ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się