organista177 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Witam, Co jakiś czas mam problem z odpaleniem, odpala i po kilku sekundach dławienia gaśnie, jak po odpaleniu przytrzymam gaz to nie zgaśnie ale dławi i nie wchodzi na obroty do momentu az delikatnie dodając gaz rozkręce go do 5tys potem przeważnei gaśnie po odpaleniu jest ok. Ostatnio na autostraddzie po 50km jazdy 120-130km/h zaczęło jak by odcinać zapłon nie zależnie czy na gazie czy PB, sonda lambda nowa, przepływka nowa, świece kable nowe prócz tego przy tym dławieniu słychać jak by działo sie coś z wydechem od strony kolektora, podejżewam katalizator myślicie że warto odrazu wymienic czy jest jakiś prosty sposób na jego sprawdzenie ? dodam że na VAG-u --> 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 35-00 - - 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - -
ja74687 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Przecież VAG ci wskazał co jest uszkodzone błąd: 16486 mówi dokładnie że padła przepływka A te dwa są następstwem uszkodzonej przepływki Teraz doczytałem że przepływkę wymieniłeś, ale jeżeli jest błąd to jest ona niestety uszkodzona Chyba że nie skasowałeś błędu po wymianie to już inna sprawa Może być jeszcze tak że wiązka do przepływki jest gdzieś uszkodzona i dlatego wywala błąd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się