Gość Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 nie zepsute, bardzo ujowej jakosci, spojrz na napinacze lancuch do naszych 1.8, to loteria, kupisz chinola za 500-600zl, moze potrzyma dzien, moze miesiac moze rok albo od razu bedzie spierdolony, kupisz ori wydasz siana - ale wiesz co masz, tak samo jest z wszystkim czujnikami itd..
macek87 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Mam czujnik temperatury febi i jest ok tak że nie ma co się sugerować tym co piszą. Może po prostu masz zwarcie w instalacji? Dlikatne wystarczy żeby przekłamać czujnik temp.
Gość Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 (edytowane) Mam czujnik temperatury febi i jest ok tak że nie ma co się sugerować tym co piszą. Może po prostu masz zwarcie w instalacji? Dlikatne wystarczy żeby przekłamać czujnik temp. wróc tam skąd przyszedłes, prosze, ma j**niety czujnik i tyle w temacie, zakup ori albo next febi i liczysz na to, że zadziała, tłumaczyłem już jakie febi robi napinacze do naszego 1.8, trzymaja dzien, miesiac albo rok, nie ma reguły , tak samo z wszystkim innym, szczegolnie elektronika... Edytowane 18 Sierpnia 2015 przez uszolek
wojteqwit Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Koledzy, a co myslicie o tym, żeby podmienic czujnik z identycznej Audiczki, gdzie wskaznik działa prawidłowo i zobaczyć, co będzie się działo? akurat mam taka możliwość
Gość Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 jak masz taka opcje to nawet sie nie zastanawiaj, bedziesz mial potwierdzenie, ze twoj jest zepsuty takze smiało
wojteqwit Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2015 (edytowane) Więc tak. Podmieniony czujnik jest na 100 % dobry. Mój czujnik Febi trafił do auta szwagra i latał bez problemów. Jego sprawny i orginalny czujnik siedzial u mnie i sytuacja dalej ta sama! ... Także wiemy, że na 99 % to nie jest czujnik. Jest w stanie ktoś mi pod powiedzieć? Edytowane 20 Sierpnia 2015 przez wojteqwit
Gość Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 (edytowane) nie pamietam wiec zapytam czy wywala Ci blad czujnika g62 na kompa? jedyne co na myśl mi przychodzi to uwalony termostat, sprawdz na kompie czy prawidlowo dziala jeśli nie to może byc grubsza sprawa z głowica jakieś mikropekniecie , jesli sie myle to prosze poprawcie mnie Edytowane 20 Sierpnia 2015 przez uszolek
wojteqwit Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Zastanawiam sie, czy przełożyć od niege zegary i zobaczyć co pokaza. Nasze Audi są identyczne - ten sam rok, model, silnik. Pytanie, czy bez problemu podejda. Błędu żadnego nie wywala. Mysle, że głowica, to lekka przesada. Powtarzane po raz kolejny, że wskazowka temperatury pokazuje 70 stopni na zamym zapłonie przed odpaleniem auta, które stało np. tydzień. Silnik jest zimny jak lod, a na wskaźniku 70 stopni. I potem o ta sama różnice jest odchyl od 90 stopni po rozgrzanie. Watpie, żeby mikropekniecie w głowicy miało taki obiaw.
Gość Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 może rzeczywiscie procesor w zegarach swiruje, jak nie masz innej teori to probuj, moze sie uda metoda prob i bledow ja tak walczylem u siebie z temperatura, z tym ze swirowala troche w inny sposob, ale u mnie winowajca byl g62
wojteqwit Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Podmienilem zegary od szwagra Audi. Nie wiem na ile się zgraly z moim autem, ale temperatura na zimnym była OK!! Oczywiście autko nie odpalilo, tak, żeby je rozgrzać i zobaczyc, co dzieje się na ciepłym silniku, bo immo nie chciało puścić, ale najważniejsze, że na zimnym pokazywało dobrze!! Sadze, że z czujnikami, silnikiem i elektronika wokół niego wszystko jest ok. Narazie stawiam na zegary, ale nie jestem tego pewien. Następne kroki, to zakup VAGa i posprawdzanie wszystkich parametrow. Dalej zobaczymy. Jeszcze do tego wroce
Gość Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 przy zmianie zegarów odrazu rezaj fisa
wojteqwit Opublikowano 25 Października 2015 Autor Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) Orientuje się ktoś może, czy jest jakiś spec od naprawiania zegarów, który by mi to ogarna, jeżeli okaże się , że to na 100 % zegary? Usterka naprawiona okazało się, że zegary były uszkodzone. A dokładnie silniczki sterujące wskazowka od temperatury i paliwa. Znalazłem w Warszawie speca i przy okazji pobytu tam, zajechalem. Diagnoza i naprawa trwała około 30 minut koszt - 300 zł. Edytowane 11 Września 2015 przez wojteqwit
Michal S Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 Witam Wiem, że mój post to odgrzany kotlet, ale może komuś się przyda. Miałem podobnie i w moim przypadku padł licznik. Zaczęło się od wskazywania podwyższonego napięcia ładowania, później temp. cieczy wskazywała raz 120C raz 60C, a później padło oświetlenia w aucie (moduł komfortu). jeżeli masz podobne objawy to stawiam na zegary.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się