Path 0 Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Witam Panowie, Mam pytanie. Od jakiegoś czasu podczas użytkowania auta często wpada mi tryb awaryjny. Z początku wyglądało to na zapieczone kierownice, jednak żadnego błędu nie wywala ( bodajże czujnik G71 wtedy się odzywa ), a tryb awaryjny pojawia się na 4. biegu przy równych 3 tyś. obrotów. Wczoraj sprawdziłem - na 2. i 3. biegu normalnie wkręcam auto na 4,5 tyś obrotów bez problemu. Turbina hula aż miło. Dopiero na 4. odmawia ona posłuszeństwa. Czy może to być wina gruszki ? Dodam, że żadnych błędów nie ma oraz przewody były wymieniane 3 miesiące temu. Gruszka ma nalatane 400 tyś. i jest troszke nadgnita. Z góry dzięki za wskazówki i pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkeltaker 0 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) Mogłaby być grucha Ale jeszcze czy masz katalizator, i czy masz zaślepiony EGR ? Bo jeśli ERG nie jest zaślepiony to pewnie syf w nim jest i dodatkowo kolektor ssący do czyszczenia, co nie jest przyjemne do odkręcania. Śruby tam są bardzo zapieczone. Ja grzechotkę na nich ukręciłem Edytowane 15 Lipca 2015 przez Majkeltaker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Path 0 Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Katalizator jeszcze siedzi, a EGR nie jest zaślepiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musafa 0 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) Posprawdzaj wszystkie wężyki podciśnienia może któryś ze starości jest sparciały bądź masz dolot nieszczelny.. A najlepiej byłoby zrobić logi chyba Edytowane 15 Lipca 2015 przez Musafa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Ja i tak obstawiam zapieczone kierownice. Bo to najczęstrzy problem. Moga nie pracowac w pełnym zakresie i nie da sie zbic cisnienia w dolocie. To, że na niższych biegach mozesz wkrecic na max obroty to normalne. ale na 4 i 5 biegu jest duzo wiecej spalin przy tej samej predkosci obrotowej. Oczywiscie najpierw do sprawdzenia weżyki oraz podcisnienie na wyjsciu do n75. Mozesz zrobić taki test, jak masz VAGa Komplet logow tez by sie przydał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adifek 4 Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 logi dynamiczne zrob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Path 0 Opublikowano 26 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 (edytowane) Dobra Panowie, zrobię logi dynamiczne, wrzucę tutaj i zobaczymy co wyjdzie. Logi będą w przyszłym tygodniu EDIT. Ale po ostatnim trybie awaryjnym wyskoczył błąd : 00575 - Ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica w regulacji. Wychodzi na to, że N75 jest do wymiany ? Jeżeli chodzi o przewody to były wymieniane. Edytowane 26 Lipca 2015 przez Path Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkeltaker 0 Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Nim będziesz wymieniać, odkręć ten kolektor i go przeczyść. Za 400tys z EGR w parze to się tam tyle syfu zrobiło co nie miara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 jako że w twoim silniku ecu nie obsługuje gr 11 w bs zdejmij i zakładaj wężyk od gruszki przy odpalonym aucie zobacz skok sztangi ma być 11mm jeśli nie ma turbo na stół wyczyść ,usun katalizatorze środka zostaw puszkę i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) Goldi, ja mam a4 b5 z 96r i nie raz udało mi się logować 011 BS i był test sztangi... czyżby jakiś "bug" i vcds wymuszał/włączał nieaktywną funkcję w ecu? Jestem bardzo ciekaw tego Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 27 Lipca 2015 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 To właśnie dziwnie na podwórku mam też 97 rok i ecu obsługuje bs11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Masz map sensor w ecu czy na rurze dolotu? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 W ecu jak wszystkie 97 chyba hehe dobra nie zaśmiecać tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Path 0 Opublikowano 28 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 (edytowane) jako że w twoim silniku ecu nie obsługuje gr 11 w bs zdejmij i zakładaj wężyk od gruszki przy odpalonym aucie zobacz skok sztangi ma być 11mm jeśli nie ma turbo na stół wyczyść ,usun katalizatorze środka zostaw puszkę i po problemie Zapadła ogólna decyzja. Na daną chwilę zostawiam to jak jest, a za jakiś czas udaje się do SPANKY'iego na wymiane kolektora i turbo ( AWX ). Przy okazji wywalimy katalizator i EGR. Dziękuję za wszystkie rady i pomoc Temat można zamknąć Edytowane 28 Lipca 2015 przez Path Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się