ThePanKot Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Witam, w weekend założyłem sobie gwint i nowiuśkie wahacze wieczorem jadąć sobie po mieście chciałem posłuchać bova więc jak zwykle przeciągałem auto na drugim biegu i tu pojawił się problem jak tylko turbo zaczęło pompować auto wpadło w takie turbulencje że szok. dzieje się tak za każdym razem gdy gwałtownie przyśpieszam. Jadąc spokojnie skrecajac nic nie stuka a ni nie wibruje gumy na przegubach są w porzadku czego to może być wina ? jeśli przegubu to wymieniać od razu dwa cztery czy tez wszystkie 8 ?
Żywiec Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 A to nie prędzej podpora na wale? Przegub to prędzej by stukał przy odpuszczaniu sprzęgła przy odpowiedniej dawce obrotów
jacek70 Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Jeśli przegub to pewnie zewnętrzny i słychać byłoby go najbardziej przy ruszania na skrócony kołach. Może to być faktycznie podpora wału.
ThePanKot Opublikowano 16 Lipca 2015 Autor Opublikowano 16 Lipca 2015 wał niby jest sztywno a wibracje perfidnie czuć z przodu z lewej strony
jacek70 Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Może to wina koła? Wywarzone ? ? Zamień na próbę prawe z lewym.
ThePanKot Opublikowano 17 Lipca 2015 Autor Opublikowano 17 Lipca 2015 tak poprostu z dnia na dzien by sie odwarzyło ? wątpie
jacek70 Opublikowano 17 Lipca 2015 Opublikowano 17 Lipca 2015 Ja też ale nigdy nie mów nigdy. Trzeba szukać i pod uwagę brać wszystko.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się