Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zalożony fmic a i tak słabnie 1.8t


zbyszek190

Rekomendowane odpowiedzi

witam zalożone nowe turbo założony fmic intercooler 550x140x65mm

57 mm wlot i wylot

i czuje że auto słabnie kiedy jest gorąco

kat dalej jest zdazylem tylko wylaczyc programowo pompe powietrza wtornego i 2 sonde

bledow zero

audi a 4 b5 1.8t anb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczelność układu sprawdzona? Może dziura podczas montażu powstała?? Soft zrobiony czy seria???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

soft jest .teraz szczelnocs nie sprawdzana .i zalozony blov off bo zawor upustowy po zalozeniu nowego turba skonczyl swoj zywot a tylko na podmiane mialem to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze bedzie spadek mocy tylko pytanie jaki...

Zrób logi a samemu poszukaj jak dobrze sprawdzić szczelność chodź możesz wzrokowo popatrzeć na połączenia czy gdzieś oleju nie widac.

Nie chce Cie obrażać ale może FMIC nie łapie dosc powietrza tj jest przysłoniony??

Jaką masz temp w dolocie przy np 30st???

Ja u siebie ale to klekot przy 28 i pałowaniu na miescie mam ok 36 chodź pewnie na trasie będzie mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być nieszczelnoś a za resztę to wina temperatury. Niestety lato.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie logi porobic zeby to wszystko sprawdzic bo i tak musze podjechac je zrobic do kogos bo moj komp sie rozwalil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale zastanawia mnie jedna rzecz

zalozylem nowe turbo rozwiercone i dobre pare przejazdow i turbo i kolektor czerwone

ale byl seryjny cooler i kat\

wiec zalozylem fmic i pomoglo bo zeby zagrzac turbo samo to naprawde bylo trzeba bylo go dobrze katowac a teraz na dniach wyciagnelem kata i wstailem dp i a tu pare przejazdow i turbo dalej czerwone moze ktos siedzial w takim temacie

roznica duza po wstawieniu dp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo się nie wkłada bova tylko oryginalne zawory DV. Kiedy ludzie zrozumieją, ze te wynalazki sa nieszczelne i tylko powodują klopoty.

Druga sprawa nie wiadomo czy nie masz ubogo z racji nieszczelności lub nawet softu. Zacznij od wymiany zaworu na DV i sprawdzeniu szczelności, a potem logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...