zbyszek190 0 Opublikowano 17 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 witam zalożone nowe turbo założony fmic intercooler 550x140x65mm 57 mm wlot i wylot i czuje że auto słabnie kiedy jest gorąco kat dalej jest zdazylem tylko wylaczyc programowo pompe powietrza wtornego i 2 sonde bledow zero audi a 4 b5 1.8t anb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 17 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 Szczelność układu sprawdzona? Może dziura podczas montażu powstała?? Soft zrobiony czy seria??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek190 0 Opublikowano 17 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 soft jest .teraz szczelnocs nie sprawdzana .i zalozony blov off bo zawor upustowy po zalozeniu nowego turba skonczyl swoj zywot a tylko na podmiane mialem to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 17 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 Zawsze bedzie spadek mocy tylko pytanie jaki... Zrób logi a samemu poszukaj jak dobrze sprawdzić szczelność chodź możesz wzrokowo popatrzeć na połączenia czy gdzieś oleju nie widac. Nie chce Cie obrażać ale może FMIC nie łapie dosc powietrza tj jest przysłoniony?? Jaką masz temp w dolocie przy np 30st??? Ja u siebie ale to klekot przy 28 i pałowaniu na miescie mam ok 36 chodź pewnie na trasie będzie mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 17 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 Może być nieszczelnoś a za resztę to wina temperatury. Niestety lato. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek190 0 Opublikowano 17 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 jakie logi porobic zeby to wszystko sprawdzic bo i tak musze podjechac je zrobic do kogos bo moj komp sie rozwalil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 17 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 002+033 i 115+118 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek190 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 ale zastanawia mnie jedna rzecz zalozylem nowe turbo rozwiercone i dobre pare przejazdow i turbo i kolektor czerwone ale byl seryjny cooler i kat\ wiec zalozylem fmic i pomoglo bo zeby zagrzac turbo samo to naprawde bylo trzeba bylo go dobrze katowac a teraz na dniach wyciagnelem kata i wstailem dp i a tu pare przejazdow i turbo dalej czerwone moze ktos siedzial w takim temacie roznica duza po wstawieniu dp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Bo się nie wkłada bova tylko oryginalne zawory DV. Kiedy ludzie zrozumieją, ze te wynalazki sa nieszczelne i tylko powodują klopoty. Druga sprawa nie wiadomo czy nie masz ubogo z racji nieszczelności lub nawet softu. Zacznij od wymiany zaworu na DV i sprawdzeniu szczelności, a potem logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się