wojtaszek18 0 Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 witam ostatnio pojawil mi sie problem, dodając gazu auto bardzo powoli przyśpiesza jakby nie ładowalo turbo, raz na jakiś czas działa poprawnie ale dzis to już całkiem muł. otwieram maske i sciskam wąż od turbo i jest miekki, druga osoba dodawala gazu i w sumie mało co twardnieje a z tego co pamietam to przy okolo 2000obr był twardy, obstawiam,że albo zapiekły się łopatki w turbinie albo cos z egr. niestety nie mam vaga takze nie mam jak sprawdzic, no chyba, że któryś z forumowiczów byłby chętny ;-) akurat jutro nie mam jak być na zlocie w rzesz, w tygodniu mogłbym podjechac do chętnego klubowicza z okolic jarosław- przeworsk- łańcut- rzeszów;-) oczywiscie nie za friko;-) jak macie jakies pomysły co by to moglo byc to proszę o podpowiedz, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 Bez kompa to wróżenie z fusów. Jeszcze lepsze byłyby logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtaszek18 0 Opublikowano 18 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 no też mi się tak wydaje, że trzeba podpiąc i zobaczyć. w sumie ja mam styl jazdy bardzo spokojny i obstawiam, że przez to wlasnie mi osadzil się nagar, byłby jakiś chętny do sprawdzenia z ww okolic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 Raczej nie nagar, to będzie inna usterką a komp powie jaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtaszek18 0 Opublikowano 21 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 mam ochotę kupić sobie interfejs ale nie wiem jaki bylby najlepszy do audi b6 i nowszych co polecicie?? pany problem nadal nie rozwiązany, jutro bedę robil pełną diagnostykę komputerem ale jak do tej pory wyczyszczony EGR, wąż podcisnienia z gruszki turbo sprawdzony, widac, że jest lekki luz na króćcu z vacum pompy ale czy to by moglo miec taki wplyw?? auto czasem ciągnie a po chwili juz mułowaty, obstawiam albo ten zawor n 75 albo zapieczone lopatki. co myślicie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kresek 0 Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Ja myślę, że jeszcze może być dziura w dolocie, dziura przed przepływomierzem, uszkodzony przepływomierz, uszkodzony mapsensor, uszkodzone okablowanie silnika, uszkodzony egr, uszkodzona klapa gasząca, a może tandem pompa no i może nieszczelność na układzie podciśnienia. A i jeszcze zostają filtry paliwa i powietrza. Sprawdź to wszystko, a nóż widelec trafisz na usterkę. A tak poważnie bez logów, to tylko szklana kula pomoże, sam widzisz ile jest możliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 kolega kresek dobrze napisał... przyczyn może być wiele a jedną z nich może być luźny króciec pompy podciśnienia odwiedź stronę viaken i zaopatrz się w kabel w dziale diagnostyka wszystko jest dokładnie opisane i wystarczy poświęcić kilka godzin na czytanie powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtaszek18 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 witam problemem okazał się być uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania ten na rurze dolotowej.;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielbu 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Jak do tego doszliście, był błąd na kompie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtaszek18 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 zanim podpiąłem vag posprawdzalem weże podcisnienia, egr wyczyściłem ale wiedze, że dalej z tamtąd olej się sączy, i po podłączeniu kompa wyszło, że jest błąd tego czujnika( dokladnie nie wiem co tam pisalo bo to akurat znajomy podpiął) i mówi, że na 95% to jest ten czujnik, zakupiłem nowy w szik ale po około 50km rozwaloło go tzn odpadła ta część górna czujnika gdzie jest napisany model itp.(reklamacje uznano)kupiłem więc używany z passata o tym samym nr. ale nie wiem czy chodzi tak jak przed usterką, niby się wkręca ale jakoś nie do końca. im wyższy bieg to bardziej mulasty jest, czy ma ktoś może jakies propozycje?? w przyszłym tyg zmienię filtr powietrza, a i mniej więcej przepływomierz ile powinien pokazywać?? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się