Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

Problem z audi a4 1999r 1.9tdi 110km

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chcę kupić audi jak w temacie, oglądałem jedną sztukę i mam kilka pytań. Jestem laikiem więc proszę o wyrozumiałość.

1.podczas "gazowania" podnosi się płyn w zbiorniczku wyrównawczym jak odpuszczam to opada, czy to normalne?

2.Druga sprawa to pod zbiornikiem wyrównawczym, prawdopodobnie do "zaworku bezpieczeństwa" zamontowana jest butelka w której co jakiś czas zbiera się płyn, który jak właściciel mówi wlewa z powrotem do zbiornika i cykl ten powtarza juz długo , płyn nie ubywa , oleju nie przybywa wszystko w porządku.

silnik pracuje ładnie równo nie kopci, przyspieszenie w porządku.

Czy może ktoś podpowiedzieć co to może być za usterka?

pozdrawiam dzięki za zainteresowanie.

Opublikowano

Podczas gazowania idą bąbelki w zbiorniczku ?

Jeśli nie to myślę że na początek należało by wymienić korek zbiorniczka i sprawdzić czy przypadłość nie ustąpi.

Jeśli tak to duża szansa na uszczelkę pod głowicą.

Edytowane przez Joziek79

Opublikowano
  • Autor

Podczas gazowania idą bąbelki w zbiorniczku ?

Jeśli nie to myślę że na początek należało by wymienić korek zbiorniczka i sprawdzić czy przypadłość nie ustąpi.

Jeśli tak to duża szansa na uszczelkę pod głowicą.

babelkow nie zauwazyłem,

zaciekawiła mnie ta butelka pod zbiornikiem,ktora gdy sie napelni przelewamy z powrotem do zbiornika i sytuacja sie powtarza. to moze byc wina tylko korka?

Opublikowano

W korku jest zaworek który musi być sprawny, jeśli nie jest ciśnienie może wyrzucać płyn przez odpowietrznik.

Może również być opcja z uszczelką, że ciśnienie sprężania dostaje się do układu chodzenia i dlatego płynu przybywa podczas gazowania. Musiał byś obserwować czy nie ma bąbelków wtedy w płynie i czy po otwarciu nie czuć lekkiego zapachu spalin ze zbiorniczka.

Opublikowano

Korek ma taki zaworek, który ma za zadanie trzymać odpowiednie ciśnienie w układzie. Jeśli wartość ciśnienia przekroczy wartość progową wytrzymałości zaworka w korku, to płyn wywala na zewnątrz i to może być powodem napełniania się butelki. Innym powodem może być uszkodzony korek lub sam oring korka. Jeszcze inna sprawa to zbiorniczek, który też może juz mieć wyrobiony pierścień metalowy i puszcza płyn. Jak nie ubywa i nie przybywa oleju, i płynu, to raczej ok, tylko jak sprawdzić czy właściciel mówi prawdę?

Opublikowano

Jaka butelka ? Rzeźba jakaś na kilometr zrobiona. Jakby był to tylko korek to by gość sam wymienił a nie instalował butelki jakieś do "instalacji przelewowej" Odpuść kolego bo daje to auto na odległość. Uwalona głowica albo uszczelka pewnie.

Opublikowano
  • Autor

dzieki Panowie za odpowiedź pomyśle co z tym fantem zrobić

• 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ominąć z daleka, chyba że utargujesz dodatkowo na wymianę uszczelki i remoncik głowicy, i jeszcze Ci parę złotych za fatygę zostanie :decayed::)