Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

Problem z audi a4 1999r 1.9tdi 110km

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chcę kupić audi jak w temacie, oglądałem jedną sztukę i mam kilka pytań. Jestem laikiem więc proszę o wyrozumiałość.

1.podczas "gazowania" podnosi się płyn w zbiorniczku wyrównawczym jak odpuszczam to opada, czy to normalne?

2.Druga sprawa to pod zbiornikiem wyrównawczym, prawdopodobnie do "zaworku bezpieczeństwa" zamontowana jest butelka w której co jakiś czas zbiera się płyn, który jak właściciel mówi wlewa z powrotem do zbiornika i cykl ten powtarza juz długo , płyn nie ubywa , oleju nie przybywa wszystko w porządku.

silnik pracuje ładnie równo nie kopci, przyspieszenie w porządku.

Czy może ktoś podpowiedzieć co to może być za usterka?

pozdrawiam dzięki za zainteresowanie.

Opublikowano

Podczas gazowania idą bąbelki w zbiorniczku ?

Jeśli nie to myślę że na początek należało by wymienić korek zbiorniczka i sprawdzić czy przypadłość nie ustąpi.

Jeśli tak to duża szansa na uszczelkę pod głowicą.

Edytowane przez Joziek79

Opublikowano
  • Autor

Podczas gazowania idą bąbelki w zbiorniczku ?

Jeśli nie to myślę że na początek należało by wymienić korek zbiorniczka i sprawdzić czy przypadłość nie ustąpi.

Jeśli tak to duża szansa na uszczelkę pod głowicą.

babelkow nie zauwazyłem,