Pablos26 0 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Witam, Mam zamiar wymienić uszczelkę miski olejowej w mojej Audi. Czy ma ktoś jakąś skróconą instrukcję jej wymiany w tym modelu? Bo podobno trzeba tu coś kombinować z uniesieniem silnika..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca2309 1 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 też sie przymierzam i z tego co sie orientuje to musisz odkrecić śruby od poduch i unieść silnik bo miska nie przejdzie i wydaje mi sie że jest na silikonie a nie uszczelce ale nie jestem pewien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablos26 0 Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 też sie przymierzam i z tego co sie orientuje to musisz odkrecić śruby od poduch i unieść silnik bo miska nie przejdzie i wydaje mi sie że jest na silikonie a nie uszczelce ale nie jestem pewien No ja czytałem trochę w książce o wymianie uszczelki to tam pisze że nawet trzeba odkręcać szkielet przodu ale ja będę kombinował żeby tego nie robić Ja uszczelkę mam zakupioną bo niby w tych modelach jest ale założonej teraz chyba nie mam bo widać silikon na misce. Jak będzie pasować to założę uszczelkę i dam silikon. Jutro będę to robił także dam znać jak poszło:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) Miałem wymienianą uszczelkę miski w swoim AFN. Mechanik opuścił sanki i bez problemów wymienił uszczelkę. W AFN jest uszczelka miski a nie masa uszczelniająca. Uszczelkę kupić najlepiej ori erlinga. Edytowane 20 Lipca 2015 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlipa 0 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Gdy mamy misę aluminiową jest pasta lub silikon gdy występuje misa blaszana dajemy uszczelkę +ewentualnie silikon jak kto lubi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joziek79 0 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Gdy mamy misę aluminiową jest pasta lub silikon gdy występuje misa blaszana dajemy uszczelkę +ewentualnie silikon jak kto lubi.Czy to tyczy się tylko tych silników czy wszystkich? U mnie podczas wymiany misy według nr. VIN była uszczelka a miska jest aluminiowa. Błąd sklepu czy jakiś wyjątek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlipa 0 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Raczej błąd sklepu bądz katalogu w 90% aut z miską alu występuje pasta zamiast uszczelki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablos26 0 Opublikowano 24 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 U mnie po demontażu był sylikon a ja kupiłem uszczelkę i ją założyłem bez sylikonu bo pasowała więc myślę że będzie ok:) Sprawdze za jakiś czas czy są jakieś wycieki i dam znać. W ogóle to jest troche roboty z wymianą uszczelki ale następnym razem pójdzie szybciej bo już wiadomo gdzie co jest. Jakby ktoś miał problem lub jakieś pytania to pisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca2309 1 Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 jak się do tego zabrałeś podnosiłeś silnik?ciężko wydrapać miskę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablos26 0 Opublikowano 25 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 jak się do tego zabrałeś podnosiłeś silnik?ciężko wydrapać miskę Ja zrobiłem to trochę sposobem:) Najpierw naciągnąłem sinik do góry na pasie transportowym za te dwa uchwyty z góry. Potem odkręciłem z dołu dwie nakrętki od poduszek tych bocznych i cały wspornik od poduszki przedniej (żeby odkręcić wspornik od przedniej poduszki to musisz zdemontować napinacz od klimy). Następnie odkręciłem po trzy śruby z lewej i prawej strony od mocowania sanek zawieszenia(zaraz obok poduszek) ale przed całkowitym odkręceniem śrub podparłem belkę podnośnikiem hydraulicznym. Potem podnosiłem silnik od dołu drugim podnośnikiem hydraulicznym (trzeba uważać żeby nie podnieść za wysoko), a po podniesieniu silnika na maxa będzie trzeba opuścić na podnośniku całe sanki aż będzie dogodne dojście do wszystkich śrub od miski. Po odkręceniu wszystkich widocznych śrub (ciężko odkręcić śruby na klucz 16 łączące miskę z przekładnią) będą jeszcze dwie małe śruby na imbus takie jak są widoczne z przodu miski, schowane w dwóch otworach u dołu łączenia przekładni z miską Najlepiej jak w dwie osoby będziesz to robił bo jeden musi kręcić kołem zamachowym a drugi latarką patrzeć w otwór aż zobaczysz wycięcie w kole zamachowym i swobodne dojście do śruby (analogiczni tak samo trzeba zrobić z drugą śrubą). Wtedy miska dopiero wyjdzie swobodnie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się