bart3kk Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 Witam. Auto A4 B6 2004r BEX. Jestem po drugiej już wymienie sprężarki. Oryginalna była zatarta jak kupiłem auto więc włożyłem nówke, wymieniłem osuszacz, zawór i układ został wypłukany ale po dwóch tyg nowa też się zatarła. Teraz wymieniłem wszystko co możliwe razem z chłodnicą, z tym, że sprężarka oryginał używka. Po tej wymianie klima chodzi dobrze ale tylko podczas jazdy. Na postoju nie dmucha tak jak powinna, leci lekko chłodne powietrze a rurki są lekko zimne. Podczas jazdy rurki oszronione i chłodzi wzorowo. Czy tak powinno być ? Wydaje mi się, że na postoju też powinna chłodzić tak jak podczas jazdy żeby np. schłodzić auto na parkingu czy coś ... Gdzie ewentualnie szukać przyczyny ? Na vagu nie ma błędów. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
jacek70 Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 A co na to klimiarz? Może to wina chłodnicy??
bart3kk Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Opublikowano 20 Lipca 2015 Czemu chłodnicy ? Wtedy chyba i podczas jazdy musiało by być coś nie tak ? Nówka sztuka z NRF. Klimiarz powiedział, że te typy tak mają bo sprężarka bez sprzęgła i chłodzi w zależności od obrotów silnika w co wierzyć mi się nie chce bo według mnie na również na postoju auto powinno się schłodzić.
jacek70 Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 Nie wiem ci Ci mechanik naopowiadał ale powiem tylko tyle że u mnie klima na postoju daje mocno , tak samo jak i podczas jazdy. Co mechanik na to powie?
bart3kk Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Opublikowano 20 Lipca 2015 Za tydzień mam podjechać żeby spuścić czynnik i zobaczyć czy nie ma znowu opiłków na zaworku więc powiem że nie jest tak jak być powinno. Tylko gdzie szukać przyczyny ? Może ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie
bart3kk Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Opublikowano 20 Lipca 2015 Jesli chodzi Ci o klapy to dzialaja dobrze, żadnych błędów nie ma, nastawy byly robione na poprzedniej sprezarce
Kazek 1.9 Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 Zrób jeszcze raz kolego Dławik zmieniony ?
bart3kk Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Opublikowano 20 Lipca 2015 Nie mam teraz dostepu do vaga ale postaram się zrobić. Tak, dlawik zmieniony. Wszystko nowe, przewody wyplukane, jedynie sprezarka uzywana. Jak sprawić czy wentylator pracuje na 2 biegu i kiedy powinien sie on zalaczyc ?
Kazek 1.9 Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 Wentylator po załączeniu klimy odrazu ma startować jak jest gorąco to pełen full ma dawać wiadome nie ma od strzała ale po chwili ma zapitalać .. kręci odrazu ? Jeszcze proponuję zamienić klimatronik z jakimś forumowiczem tak od sztuki i upewnisz sie czy ci twój nie świruje pawiana Do 10 sek musi się załączyć zazwyczaj jest to w przeciągu 5sek w
bart3kk Opublikowano 21 Lipca 2015 Autor Opublikowano 21 Lipca 2015 Wiatrak załącza się od razu z klimatyzacją, nie wiem czy chodzi na pełnych obrotach. Co do nastaw klap to dopiero w poniedziałek będę mógł zrobić ale wątpie, że to one bo nie było żadnego błędu a jak silnik jest na obrotach to chłodzi dobrze. Spróbuję jeszcze w poniedziałek włożyć elektrozawór z nowej zatartej sprężarki bo ten używany nie wiem w jakim jest stanie. Jeśli był by nie sprawny to może powodować takie objawy jak słaba klima na postoju ?
Kazek 1.9 Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Jak najbardziej przyczyna jest zapewne banalna heh jeszcze możesz sprawdzić silniczek mrozenia ten zielony jak się zachowuje gdyż on jeszcze może mieć coś do tego nie otwiera tak jak należy Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się