BoskiMario Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 (edytowane) Witam, jestem świeżym posiadaczem silnika jak w temacie. Przyznam szczerz, że nie znam kompletnie tego silnika. Wcześniej jeżdziłem AVF'em 1.9 TDI PD. Czy możecie mi powiedzieć czy to normlane, że na biegu jałowym na postoju i podczas jazdy zresztą też pojawiają się drgania karoserii przy 1000-1200 obrotów ? Jak delikatnie muskam gaz na postoju to zaczyna drzeć drążek zmiany biegów i cała karoseria. Czy to coś poważnego czy nie ma się czym martwić ? Można by przypuszczać, że zachowuje się tak jakby nie palił na jeden gar. Czy można to jakoś zdiagnozować ? Dodam, że komputer nie pokazuje żadnych błędów silnika jest tylko błąd (Outside Air Temp Sensor). Z góry dzięki za wszelkie sugestie. Dodam jeszcze, że zauważyłem że na mocno rozgrzanym silniku drgania są dużo mocniejsze. Edytowane 26 Lipca 2015 przez BoskiMario
koscielny Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 mialem takie objawy, ale na lpg; gazownik podregulowal go niby troche i bylo stosunkowo lepiej, ale w dalszym ciagu troche mi drzy
BoskiMario Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Opublikowano 27 Lipca 2015 mialem takie objawy, ale na lpg; gazownik podregulowal go niby troche i bylo stosunkowo lepiej, ale w dalszym ciagu troche mi drzy U mnie autko gazu nie widzialo, a przebieg jest na 99% pewny - 181 tyś. Sam już nie wiem co to może być. mialem takie objawy, ale na lpg; gazownik podregulowal go niby troche i bylo stosunkowo lepiej, ale w dalszym ciagu troche mi drzy U mnie autko gazu nie widzialo, a przebieg jest na 99% pewny - 181 tyś. Sam już nie wiem co to może być. Dla śledzących temat. Byłem dziś u magika ktory podlaczyl kompa. Pokazało wypadanie zapłonu na piątym cylindrze. Jutro sprawdzę cewkę i świecę na piątytm garze i dam znać jak to wygląda. Mam nadzieję, że na tym się zaczkończy.
koscielny Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 podobnie i u mnie problem mialem - opisane wiecej w tym temaciie http://a4-klub.pl/index.php?/topic/247932-silnik-24-a-instalacja-lpg/page-2 z tym ze na VAGu jak sam sprawdzalem to mi nie pokazywał, dopiero pod obciazeniem mi gazownik wyczail jak we dwoch jechalismy
soul87 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) gdyby wypadal CI jeden gar to drgania bys mial o wiele wieksze i w calym zakresie obrotow... dla proby odepnij sobie jedna wtyczke od wtryskiwacza benzynowego i zobaczysz jak zachowuje sie v6 na 5 garach z wydechu bedzie pufac a karoseria bedzie drgala o wiele bardziej. Edytowane 27 Lutego 2017 przez soul87
koscielny Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) soul87,a czy zle ustawiony rozrzad moze dawac takie efekty?przymierzam sie do wymiany rozrzadu i mysle jak sprawdzic czy magicy mi to dobrze zrobia? wystawczy kat w blokach 93 sprawdzic? jakie sa graniczne wartosci Edytowane 27 Lipca 2015 przez koscielny
soul87 Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 (edytowane) nie wiem, moze tak moze nie Edytowane 27 Lutego 2017 przez soul87
koscielny Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 u mnie teraz też nie jest idealnie, ale całkiem nieźle +2 -1; zobacze jak po wymianie rozrządu będzie
BoskiMario Opublikowano 28 Lipca 2015 Autor Opublikowano 28 Lipca 2015 Mam u siebie podobnie, tak jakby silnik miał swój rezonans , przy 1200 obr oraz ten sam efekt wystepuje przy 1900-2000rpm, aczkolwiek wyczuwalne jest tylko na postoju, podczas jazdy przy tych obrotach praktycznie niewyczuwalne... na lpg i pb tak samo, przejrzalem silnik wzdłuż i wszerz, kompresja wzorowa, vag nie wykazuje zadnych bledow typu wypadani zaplonu itp...... podejrzewam i juz slyszalem pare opini, z passatow i a6 c5 ze te silniki czasami tak maja te wibracje w tych zakresach obrotow, zapewne po wymianie poduszek silnika by sie poprawilo ale czy jest sens??? nie jest to az tak bardzo wyczuwalne moim zdaniem... gdyby wypadal CI jeden gar to drgania bys mial o wiele wieksze i w calym zakresie obrotow... dla proby odepnij sobie jedna wtyczke od wtryskiwacza benzynowego i zobaczysz jak zachowuje sie v6 na 5 garach z wydechu bedzie pufac a karoseria bedzie drgala o wiele bardziej. U mnie njabardziej telepie wrecz buda tak przy 1200 obrotów, jak sie rozgrzeje to w trakcie jazdy auto mocno drzy, komputer mechanika, taki bardziej rozbudowany pokazal wypadanie zapłonu na 5 cylindrze. Chcialem dziś zmienić cewkę ale nie sądziłem, ze jest to jeden nierozłaczny moduł cewek zamówiłem używkę by sprawdzić czy to na pewno to. Zastanawiam sie czy świec nie wymienić, nie mam pojęcia kiedy byly ostatnio wymieniane. Jak tylko przyjdzie cewka dam znać co dalej. Pozdrawiam
mara4 Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Witam,podepnę się do tematu moje 2,4 V6 PB bez LPG ma te same objawy,drgania silnika najbardziej przy 1800 obr/min,błąd jaki pokazuje to wypadanie zapłonu na piątym cylindrze,świece nowe,cewki z przewodami podrzucone z innego auta nadal to samo,mechanicy rozkładają ręce nie wiedzą co jest nie tak
BoskiMario Opublikowano 5 Września 2015 Autor Opublikowano 5 Września 2015 (edytowane) Witam Jestem po wymianie cewki i swiec zaplonowych. Podmieniłem też przewody zaplonowe. Samochód mam wrażenie lepiej pracuje ale niestety na postoju przy 1200 obrotach wciąż telepie budą. Szukam więc dalej. Dodam, że wszystkie świece były ładne tylko na szóstym cylindrze była czarna, tak jakby zaolejona. Czy to może być przyczyną owego telepania ? Podjadę też jutro do mechanika sprawdzić czy dalej wypada zapłon na piątym cylindrze. Czy ma ktoś może jeszcze jakieś pomysły odnośnie mojego problemu ? Co jeszcze można sprawdzić ? pozdrawiam Witam ponownie Pare dni po wymianie cewki, drgania wrocilu ze zdwojona sila. Jestem aktualnie po wymianie kolejnej cewki, tym razem zainwestowalem w nowa NGK. Autko jakby odzylo i pracuje zdecydowanie lepiej, na wyzszych obrotach praktycznie nie ma do czego sie przyczepic. Drgania sprzegla praktycznie zniknely. Autko dryz najbardziej na niskich biegach ale przy wysokich obrotach, jedynka i dwojka to koszmar. Czy to moze byc dwumas ? Mam tez problem z wyapdajacymi zaplonami. Swiece mam nowe beru, przewody nowe beru i teraz nowa cewka NGK. Polaczalem kompa i nie bylo zadnych bledow ale przesledzilem na jalowym kanaly 14,15,16 i sieje wypadaniem zaplonu na praktycznie wszystkich cylindrach. Co moze byc przyczyna ? moze ma ktos jeszcze jakis pomysl bo ja juz nie wiem co dalej robic. Sprawdzilem rowniez rozrzad i pokazuje mi -2,0 lub -2,1 czy to poprawne wartosci ? Mam tez pytanie odnosnie watosci jednej z grup, nie pamietam dokladnie ktorej ale opis w angielskim VAG'u to Duty cycle, na 4 wartosci trzy sa wrecz podobne w granichach 18% ale jedna, dokladnie druga pokazuje 80%. Czy to normalne ? Co opisuja te parametry? Z grory dzieki za wszelkie wskazowki. Pozdrawiam Witam Jestem po wymianie cewki i swiec zaplonowych. Podmieniłem też przewody zaplonowe. Samochód mam wrażenie lepiej pracuje ale niestety na postoju przy 1200 obrotach wciąż telepie budą. Szukam więc dalej. Dodam, że wszystkie świece były ładne tylko na szóstym cylindrze była czarna, tak jakby zaolejona. Czy to może być przyczyną owego telepania ? Podjadę też jutro do mechanika sprawdzić czy dalej wypada zapłon na piątym cylindrze. Czy ma ktoś może jeszcze jakieś pomysły odnośnie mojego problemu ? Co jeszcze można sprawdzić ? pozdrawiam Witam ponownie Pare dni po wymianie cewki, drgania wrocilu ze zdwojona sila. Jestem aktualnie po wymianie kolejnej cewki, tym razem zainwestowalem w nowa NGK. Autko jakby odzylo i pracuje zdecydowanie lepiej, na wyzszych obrotach praktycznie nie ma do czego sie przyczepic. Drgania sprzegla praktycznie zniknely. Autko dryz najbardziej na niskich biegach ale przy wysokich obrotach, jedynka i dwojka to koszmar. Czy to moze byc dwumas ? Mam tez problem z wyapdajacymi zaplonami. Swiece mam nowe beru, przewody nowe beru i teraz nowa cewka NGK. Polaczalem kompa i nie bylo zadnych bledow ale przesledzilem na jalowym kanaly 14,15,16 i sieje wypadaniem zaplonu na praktycznie wszystkich cylindrach. Co moze byc przyczyna ? moze ma ktos jeszcze jakis pomysl bo ja juz nie wiem co dalej robic. Sprawdzilem rowniez rozrzad i pokazuje mi -2,0 lub -2,1 czy to poprawne wartosci ? Mam tez pytanie odnosnie watosci jednej z grup, nie pamietam dokladnie ktorej ale opis w angielskim VAG'u to Duty cycle, na 4 wartosci trzy sa wrecz podobne w granichach 18% ale jedna, dokladnie druga pokazuje 80%. Czy to normalne ? Co opisuja te parametry? Z grory dzieki za wszelkie wskazowki. Pozdrawiam Naprawde nikt nie jest w stanie odpowiedziec na moje pytania ? Edytowane 28 Sierpnia 2015 przez BoskiMario
Naczep Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 Czesc kolego, druga sonda dobrze pracuje ? możesz mieć katalizator zapchany
BoskiMario Opublikowano 7 Września 2015 Autor Opublikowano 7 Września 2015 Czesc kolego, druga sonda dobrze pracuje ? możesz mieć katalizator zapchany Czesc Jak to sprawdzić ? w ktorej grupie podejrze sondy ? i jak sprawdzic kata ? Da sie za pomocą VAG'a ? Z gory dzieki
piti82 Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Witam! Podepnę się pod temat. Przypadek mam następujący przy redukcji biegu np: z 3 na 2 i wciśnięciu gwałtownie gazu pojawiaa drgania karoserii i wibracje. Na wolnych obrotach przy przegazówce podczas schodzenia z obrotów najbardziej trzęcia przy ok 1200-1400obr/min, a przy wciśniętym sprzęgle jest to jeszcze bardziej wyczuwalne. Problem pojawił się jakieś 3 miesiące temu i występował sporadycznie co niestety utrudniało diagnozę. Na vag-u czysto, nie mam pojęcia co to może być. jak problem znia to silnik pracuje idealnie i można go kręcić po czerwone pole i nic się nie dzieje... Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc
soul87 Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Poduszki silnika. Dwumasa. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
piti82 Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Poduszki silnika. Dwumasa. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka ruszając na zaciągniętym ręcznym nie ma żadnych stuków więc poduchy wstępnie wykluczyłem, a jak sprawdzić dwumas?
soul87 Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 W taki sposób nie wykluczysz poduszek. Musisz wlezc pod spod zobaczyć czy nie mają śladu wylewu cieczy. Czy nie są pęknięte itp Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
piti82 Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 W taki sposób nie wykluczysz poduszek. Musisz wlezc pod spod zobaczyć czy nie mają śladu wylewu cieczy. Czy nie są pęknięte itp Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Też sprawdzałem ale wszystko wygląda dobrze. Dodam jeszcze że jak to się dzieje to na pedale sprzęgła czuć wibracje a jak "to" przejdzie to nic nie czuć...
soul87 Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 No to chyba masz wskazówkę dotyczącą sprzęgła i dwumasy Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
piti82 Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Ale czy jest możliwe żeby przy uszkodzonym dwumasie coś się pojawiało i znikało?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się